Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 542 ggr
Ratlings
0

(H) Mus

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet att bilden inte är "perfekt" men jag gillar den skarpt, och vill ha kritik. Glad

// Lise
When nothing goes right, go left!

UlrikaD
0

Men jag har aldrig varit inne på det här forumet förut. Och här är Trassel…igen.

Jag vill att trassel och några mini-trasslisar tassar hem till mig sen för jag är helt övertygad om att hon förföljer mig.

Ska hoppa till hockey nu, har aldrig varit där heller, tycker inte om hockey, men ser jag Trassel där då vet jag inte vad jag gör.

Wand
0

Kommer aldrig sluta kommentera hur fin hon är! Kyss

Gillar bilden, kanske lite mer skärpa (sådant går att fixa till i photoshop i efterhand, jag gör det på nästan alla mina bilder för att få fram extra skärpa) och lite mer färgstyrka. Lite mer ljus skulle också ha varit att föredra. Utöver det så är bilden riktigt härlig med det röda och den lilla bron!

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Ratlings
0

#1 Hahaha, Trassel är överallt Cool Och för den delen tillsalu när ungarna blir tillräckligt gamla för att flytta Flört

#2 Hm, har lagt till skärpa, men kanske behövs mer då. Tack! Skrattande

// Lise

UlrikaD
0

#3 Fel tråd kanske, men då tycker jag verkligen att hon ska trassla sig ner till Göteborg men nån söt mini-trassel tös som sällskap som hon kan hålla i tassen!

Jag skickar pm och slutar spamma din tråd genast…ut med mig!

Ratlings
0

#4 Haha gör det! Glad

// Lise

UlrikaD
0

Innan jag trasslar till det.Tungan ute

Ratlings
0

#6 Hahahaha Cool

// Lise

Adrina
0

Jag tycker bilden ser jätteskarp ut på min skärm. Lite hårt ljus, vilket jag personligen inte gillar. Bra uttryck & bakgrund. Bilden är lite för kvadratiskt beskärd tycker jag. Fint med de röda tyget, fina färger.

Ratlings
0

#8 Okej, tack Glad

// Lise

WeirdFreak
0

Älskar bilden! Jag håller med om att den är för kvadratisk beskärd men annars så är den ju bara för underbar! :D

Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!

Ratlings
0

#10 Tack Glad

// Lise

Jojsan
0

Fin bild! Det jag känner är att den skulle vara lite snävare beskärd, i alla fall i över och nederkanten, främst i överkanten. Mina ögon dras till bron. Sen hade jag nog själv ljusat upp den ytterst lite och ökat kontrasten lite. Sen funderar jag på ifall den hade blivit lite mer intressant om du hade gått ner lite mer till en lägre nivå.

Men i det stora hela är det en fin bild! Älskar hur du fångat råttans nyfikenhet, den är jättesöt!

Ratlings
0

#12 Tack! Glad

// Lise