Tävlingsbidrag: Januari
OBS! Då det kommit in lite lite med bidrag så förlänger vi inlämningstiden till den 23 Januari, dvs att bilderna får vara fotograferade till och med den dagen nu i Januari.
Här lägger ni in era bidrag till Tävlingen Djurfotografen 2012
Tema: ACTION
Det är fritt fram att delta med ett bidrag mellan den 1-20 Januari (vi förlänger eventuellt tiden lite eftersom denna tävling inte kom igång den 1a).
OBS!! Endast bilder fotograferade mellan den 1-20 Januari 2012 får delta och bilderna måste vara utan logga
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Zira & Zingo gräver i snön så det sprutar!
OBS !!
Vill påminna om att bilderna ni deltar med ska vara fotograferade mellan den 1-20 januari 2012 - bilder vars exif ej överensstämmer med detta kommer att plockas bort och ej delta i tävlingen.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Mio,
påväg att krypa ner i handen :)
Nathalie Månsén
_http://thecityhelditsbreath.blogspot.com
http://kaninmagazinet.se_
Alltdi mycket action på agilitybanan :D

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Det tycks inte gå att redigera sina inlägg, men jag skulle vilja ändra bildtexten i #14 till följande: "Ett hopp i mörkret".
Olle
#17 Bara upp till 1 timme efter man har lagt upp det:)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
#17 Olle, jag fixar in din bildtext åt dig :-) Som Frida säger så kan man bara redigera sitt inlägg en timme efter man publicerat det
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Tack Mari! :)
Olle
OBS! Då det kommit in lite lite med bidrag så förlänger vi inlämningstiden till den 23 Januari, dvs att bilderna får vara fotograferade till och med den dagen nu i Januari.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Mina busiga hundar :)
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties
OBS OBS OBS!!
Bilderna MÅSTE vara fotograferade under 2012 mellan 1-23 Januari, annars går bilderna ej vidare till röstningen!!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
MIn är det:D
♥ | Once a Jedhead, always a Jedhead | ♥
Union J and Jedward
#35 Japp det är den
Men tyvärr är många andras bilder fotograferade under 2011 eller senare, har skickat PM till er som jag kan se har deltagit med fel bilder men känner ni själva av att era bilder är fotograferade kring fel tidpunkt - lägg gärna upp ett nytt bidrag här så tar vi bort erat gamla.
Vi vill ju att alla ska tävla med samma villkor, så fusk eller försök till fusk är inget vi godkänner
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Hade fotat getterna denna månad när dem sprang, trodde jag iallafall, men dem bilderna var tagna 31 dec
Får delta med denna bilden istället, tagen idag på Florita. Vet ej om min exif data sparades eller om den försvann? Det brukar den nämligen göra.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Detta är mitt bidrag.. Vår Amstaff Iza busar runt i snön.. Första snön hon fick vara med om hihi.. Synd bara att den är lite dålg, men så som hon skutta runt så flög snön åt alla håll *fniss*.. Sen är det samtidigt mörkt ute.. Men tycker den ändå är charmig.. :)
Där var datum på bilden innan, men jag tog bort det, då det fick inte finnas något på bilden.. Hoppas att det ändå går att se att den är tagen nu den 21 jan.