Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-lätt
Läst 6741 ggr
moonlights
0

(L) Kinesisk nakenhund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hade velat få kritik på den här bilden! =)
Bilden är fotad med en nikon D90 och är en av de första bilderna jag fotat med systemkamera :)

Peak303
0

Jag har inget ont att säga om bilden. Tycker den är jättefin och du har fått både fokus och ljuset rätt. Och jag ser inte heller något som stör i bilden. :)

-'  Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt 

Ketang
0

Jag tycker att du ska vara super nöjd med den bilden! Vacker hund, men ett tips är att ha hunden till höger i detta fallet. Då har hunden huvudet in mot mitten av bilden, nu har hunden huvudet ut från bilden om du förstår hur jag menar när jag svammlar ;-)

WeirdFreak
0

Superfin! Ett tips är att försöka komma ner i hundens höjd, men annar en väldigt fin bild på en söt hund!

Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!

Loveradio
0

Otroligt fin bild Glad

/Mvh Sara - Sajtvärd på Dokumentärer
Medarbetare på Bullhundar
Besök gärna min blogg: loveradioblog.weebly.com

MoaW
0

Jag tycker bilden blev jättebra! fina färger, bra ljus, bra skärpa, fin oskärpa i bakgrunden!
Det jag tycker du kan testa är att exprimentera med olika kompositioner, lek lite med kameran och testa dig fram till vad som tilltalar dig bäst. Glad

Supersöt hund också!

HundGlädje.nu - Hundkurser, Dogwalking och Fotografering.
För ökad kontakt och förståelse.

novaasv
0

Superfin bild och jäättesöt hund! :'D

/Mvh Nova

Kaninerna och råttorna.

htto://novaasv.blogg.se

http://hoppkanin.blogg.se

IdaL
0

Jätte fin bild! Tycker du har lyckat bra med kompositionen, hunden är fint placerad och där finns inget störande runt omkring.

Skärpan och skärpedjupet är bra, om där är något som jag skulle påpeka så skulle det vara att du skulle kunna testa att dra upp kontrasterna lite för att få fram ännu mer färger i bilden.