Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 1336 ggr
SheltieDog
1

(H) Sommarbild hund

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Kritik på en bild jag tog i somras.

MVH Eva, ägare av sheltien Elsa

Frida B
0

gus vad fin bild! fullkomligt älskar den! skarp bild, jättefina färger och bra fångat ögonblick. underbar bild! (+ i kanten för att hunden är så söt ;))

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

SheltieDog
0

#1 Tack! Vad roligt att du gillade bilden :).

Tar gärna emot fler åsikter om bilden. Har nog några andra på g sedan också.

Adrina
0

Ganska rörig bild egentligen, men jag tycker det passar! Bra vinkel och perspektiv, fina färger, bra bakgrund. Hade gärna velat se ett öga också.

SheltieDog
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

# 3 tack för du svarade :). Ja man ser inte ögat så jättebra, det håller jag med dig om att det skulle vara trevligt att se ögat tydligt.

Jag passar väl på att lägga in ännu en sommarbild på min hund i rubriken. (jag har inte riktigt koll på reglerna om detta, får man lägga två bilder i samma kritik inlägg?)

Sarah!
0

#4 Jättefin bild, bra ljus :) Men jag tycker (vet inte om ni andra tycker det oxå) Att träder fångar en del av uppmärksamheten, för man vill ju konsentrera sig på hunden, men jag fullkomligt älskar den ändå! Skrattande Färgerna är oxå fina

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

Adrina
0

Trädet funkar för min del, faktiskt. Hade varit värre om trädet låg bakom hunden istället. Smart av dig att fota i skuggan för ett mjukare ljus och finare färger. Väldigt sött med glimten i ögonen.