(H) häst
Hej!
Igår var jag i slottskogen som ligger i Göteborg och fotograferade lite, fick en del bilder men jag fastnade speciellt för den här.
Jag vet vad hästen gjorde när den tog ut huvudet sådär, men just att den nästan blundar och har huvudet ner ger en känsla som jag inte kan beskriva.
Jag har ljusat upp dom ljusa delarna i bilden även ljusat upp hästens huvud något, lagt på lite kontrast och gjort den till s/v
Men vad säger ni?
all kritik uppskattas!
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Jag hade gärna velat se den i färg :)
Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!
Jag gillar färg mer, men som sagt, alla tycker vi olika ;)
Med vänliga hälsningar Sofia och alla djuren!
Bra uttryck, gillar att hästen blundar, dock tycker jag vinklen gör att bilden ser alldaglig ut. Du skulle gått ner på knä/satt dig på huk istället. Gillar också den i färg, men kanske hade den blivit bra i s/v om det var ännu mer kontrast + lite ljusare och en ton av en annan färg? 
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Jag tycker om bilden! Får en känsla av att han/hon känner sig instängd och övergiven av nått slag… Jätte fin! ÄVen jag gillade bilden i färg, men den var fin i s/v också :)
Jag kan säga att jag försökte gå ner, men märkte att hästen blev tveksam då och var påväg att ta in huvudet igen så jag ställde mig upp igen.
Ska se om jag kan redigera den på ett annat sätt imorgon, har redan redigerat över 100 bilder idag så jag är lite trött ;)
Tack! :)
Tack för kritiken alla!
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto