Vilda djur till artiklar
Hej!
Jag vet inte riktigt om den här ligger på rätt sajt. Men jag hittade ingen bättre att göra inlägget på.
Det är så att jag tänkte göra ett par artiklar om just vilda djur på Zoonen, men jag har inte direkt bilder på några av djuren.
De djur jag söker bilder på är:
* Bandiller
* Dvärg myskdjur
* Addaxantilop
* Numbat
* Svartbjörn
* Mårdhund
* Fjällräv
De flesta av djuren är rätt ovanliga och jag tror det kan vara svårt att få tag i just de bilderna. Men jag är jätteglad om någon har bilder på något av djuren.
Jag ska endast använda bilderna till artikeln om just det djuret bilden förestället. Jag skriver under bilden vem fotografen är (så viktigt är att du skriver det du vill jag ska skriva som fotograf och eventuell hemsida om du har någon). Kan även sätta vattenstämpel på bilden om det önskas.
Jag skulle vara oändligt tacksam!
MVH.
Det är nog rätt sajt men frågan är om det är rätt land :o)
Som du själv säger, ovanliga djur. Jag har tyvärr inga bilder på något av djuren. Eller kanske har jag på fjällräv från djurpark, om det kan vara intressant (skall inventera vad som kan finnas).
Tips får nog annars bli att leta upp någon internationell stocksajt med gratisbilder och hoppas att det finns där.
Bilder på fjällräv kan finnas på De 5 stora även om det inte tillhör något av de 5, och läs om deras bildpolicy på den sidan - jag har för mig att det mot att man publicerar vart man fått bilden ifrån är avgiftsfritt att publicera - men som sagt läs själv för jag är lite osäker.
mvh Martin
#1 Det gör ingenting om bilderna är tagna på en djurpark, huvudsaken är att det är ett av djuren jag nämnde.
Tack för tipset för De 5 stora. Jag funderar på att skicka ett meddelande till de och fråga om det är okej att jag lånar bilder.
Jag ska kolla lite mer:)
Du får använda dessa bilderna hur du vill, men det måste stå intill bilderna att de är fotograferade i Skånes Djurpark. Vill du beskära eller ändra på annat sätt är det fritt fram, det är tyvärr ingen direkt kvalitet på dem så de ligger mest och skräpar och kommer nog att sorteras bort när jag städar på hårddisken nästa gång.
mvh Martin
Du får använda dessa bilderna hur du vill, men det måste stå intill bilderna att de är fotograferade i Skånes Djurpark. Vill du beskära eller ändra på annat sätt är det fritt fram, det är tyvärr ingen direkt kvalitet på dem så de ligger mest och skräpar och kommer nog att sorteras bort när jag städar på hårddisken nästa gång.
mvh Martin
mvh Martin
Tack så hemskt mycket!
Ingen fara, kul om de kommer till användning :o)
mvh Martin