Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 382 ggr
Moalinn
0

(H) Häst och ryttare

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Nu kör vi igen, fast nu vill jag ha alla kritik som finns.. eller vad man nu säger!

Vet att väldigt många är emot att ryttarna inte har någon hjälm, jag vet att det inte är bra att inte ha någon men just dessa bilder ska jag sedan ha till en skoluppgift som skulle förmedla frihet och någon typ av styrka och då tyckte ryttaren själv att det skulle bli bäst utan hjälm.

Tar emot all kritik, ingen kritik är dålig utan bara bra för att kunna lära sig. Glad

Bilden är redigerad på det sättet att jag har lagt på lite kontrast, ändrat vitbalansen något och även satt dit ett par ögon också. Hon blundade nämligen på originalbilden och tyckte inte att det kändes jättebra så fixade detta på ca en kvart. Ni får gärna säga till om det ser konstigt ut eller något så får jag fixa lite. Vet att dom är lite mörka, men vet inte hur jag ska redigera så dom blir ljusare.

Nikon D7000
Nikkor 70-300 4,5-5,6

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Ninjapig
0

Superfin bild! Dock tycker jag tjejen på bilden borde ha hjälm när hon rider! ;)
Lite grå bakgrund.. men det framhäver även bilden :)

// Kram Tilda!

// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét

Ninjapig
0

+ Framhäver Hästen och det färgade i bilden*

// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét

Moalinn
0

lite onödigt att kommentera med hjälmen eftersom att jag skrev det i inlägget (a)

bakgrunden är inte så mycket att göra åt just nu, alla träd är gråa förutom granar och sånt.

Tack! :)

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

dermot
0

Det jag kan tycka är lite synd med bilden är att tjejen ser lite stel ut. Annars tyckte jag det var en bra bild! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~