Vilken bild?
Jag ska framkalla denna bilden till canvas-tavla men har svårt för att bestämma mig för vilken version som ser bäst ut. Den kommer vara 30x45 stor.
Lite åsikter om vilken ni tycker om mest hade varit jättesnällt! :)
Mvh Jenna
Oj, jag tycker båda är bra, fast skulle nog ha valt den undre då det är mer fokus på hunden när bakgrunden blir dimmigare - fast å andra sidan gillar jag bakgrunden också och tycker inte att den på något sätt stör motivet
blev du nå kloklare av mina ord? 
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#2 Haha du tänker precis som mig! Därför jag har så svårt att välja!
Men tack för dina ord! :D
Mvh Jenna
Jag tycker den översta är bättre, vet inte varför men den undre stör mig en del. Det "passar inte in" riktigt att allt runtom hunden är så där ljust och suddigt. Tror dessutom du får ett bättre resultat med den övre när du får lite färg på träden som matchar mossan på stenen. 
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#4 Jo det kan jag nog hålla med om :) Tack!
Mvh Jenna
Jag tycker också den övre, den ser naturligast ut och jag tycker inte att bakgrunden är störande alls.
Håller med övriga om att den översta är bäst, bakgrunden är bara fin :)
Tittade nu på en annan dator med skärm och då måste jag också infalla mig i skaran om att den översta är bättre.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Orginalet gillar jag mest, testa att ljusa upp hundens ansikte, helst vid ögonen
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se