(M) Svartvit actionkatt
Jag rotade omkring lite bland gamla bilder, och så stötte jag på denna bilden. Den har varit en mycket splittrad bild i mina ögon, har inte riktigt kunna bestämma mig för vad jag egentligen tyckte om den. Färgrna var hemska så jag kom nu att jag kan ju testa att göra den svartvit, och shit! Vilket skillnad det blev!
Men okej, till själva ämnet då - vad tycker ni om bilden?
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Hihi, jag gillar den! 
Även om den har lite tekniska svagheter så som att det vita är utfrätt och att jag inte gillar beskärningen, bakbenen ser verkligen galna ut så gillar jag denna bild väldigt mycket, tror det är just för att det är mycket action och den är så annorlunda :-)
Vet inte hur den såg ut innan i färg men tycker den passar bra i svartvitt - den känns mer dokumentär eller hur man ska kalla det
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#1: Tack! Hur hade du helst velat se att den var beskuren? :)
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag tror nog jag skulle vilja se även baktassarna och att bilden är i ett stående format
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#3: Hum, ja, det hade jag också velat se. Tyvärr kom inte baktassarna med i originalbilden heller, de blev tyvärr kapade (gick lite fort där ett tag, haha).
Isabel Runneberger
www.isabel.webb.se
www.denimiella.blogg.se
Jag hade tyckt den passat i liggande, nu är den lite för kvadratisk beskärd, så ifall du ska beskära den så beskär helst den undertill. Bra fångat o härligt uttryck!
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus