Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettövrigt
Läst 327 ggr
Moalinn
0

photowithlove.weebly.com

Hej!

Jag har nyss ändrat en del på min hemsida och vill veta vad ni tycker om den. Jag får ingen kritik alls på den och jag behöver det för att veta vad andra tycker och om den är rörig eller liknande.

Har en enkät som folk kan fylla i och där är det en fråga om det är lätt att hitta på sidan och jag har fått något svar om att informationen är onödig och att portfolion är rörig, är den det? Hur kan jag göra det bättre isåfall?

Om ni hittar något som är "dåligt" får ni gärna säga till, har inte fått någon kritik på hemsidan på väldigt länge och jag behöver det verkligen för att veta om den är tillräckligt bra för att ens ha som hemsida.

photowithlove.weebly.com

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

ks.gerbil
0

jätte fin tycker jag :D får jag undra hur man lägger in en sådan besökräknare eller hur man nu ska kalla det :P har oxå en weebly hemsida :)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Moalinn
0

Tack! :)

jag gick in på deras hemsida (klicka på själva siffrorna så ser du min statistik och klicka sen på bilden till vänster med ett öga) och följde deras instruktioner. Du ska sätta in den med en html kod som finns under elements, bara placera ut en sån på hemsidan och kopiera in koden som du hittar på deras hemsida.

Vet inte vilken man ska lita på egentligen, weeblys egna eller cybertools. :p

Medarbetare på Djurfoto

ks.gerbil
0

jag hade en fråga till :P men tar det via PM så jag inte skruver föör mycke OT ;)

Gerbil-hemsidan hittar du R

Moalinn
0

haha okeej :')

Medarbetare på Djurfoto