Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 421 ggr
dermot
0

(M) Kaninunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill ha medelkritik på denna och en bild till som är pappa till denna Glad

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
0

Och pappa Lasse Glad

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

dermot
0

Någon? Glad

// Anka

Jessicahagstrom94
0

åh vilken fin pappa den lille skrutten hade! tyckte bilden på han var väldigt fin :) men på bebisen, skulle jag gärna vilja slippa se alla strån som är på den.

dermot
0

#3 Tack! Ja, dem blir lite luddiga när man plockar upp de från boet. Hela kameraväskan är full med sådant nu, Flört men ska tänka på det när jag fotar nästa gång!

// Anka

Jessicahagstrom94
0

hehe kan tänka mej det :) men det skulle nog bli lite bättre om det inte var så mycket sånt iallafall, tror jag :D kaninbebisar är ju så söta så man märker det väl knappt ;)

NaDa...
0

Är helt kär i lille ungen.
Bilden har en bra skärpa, och jag älskar hur nästan alla 'mammahår' synd på ungen.

Lasse kanin bilden är jättefin!
Lite rörig bakgrund, men det stör inte mycket. Eftersom att kaninen förtfarande är i fokus.

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

dermot
0

#5 Kan ju försöka borsta av till nästa gång ;)

#6 Tack för kritiken :D Den kan bli din ;) Eller ett av syskonen :3

// Anka

NaDa...
0

Önska kan man alltid :)

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

dermot
0

Kullsyskon…

Ville få skärpa på nosen, lyckades jag? :)

// Anka

emmajensennn
0

så söta ;)

You can't make a rainbow without a little rain