Februari: Stillhet - Vinnaren
Ett stort grattis till Sackum som vann Februari månads deltävling med temat Stillhet. Vem blev andra- och tredjepristagare? Klicka in er i artikeln och läs vidare
Med några av följande nomineringar kammade denna bild hem första platsen i Februaris deltävling med temat Stillhet:
Denna bild har enligt mig den bästa kvalítén och uppfinningsrikedom angående temat stillhet.
_Röstade på nummer 2, otroligt fin bild med en riktigt vacker hund! Väldigt vacker hund som tittar på sin husse/matte och inväntar att gå på promenad (:
_
Jag röstade på bild nr 2. Den var en av de få bilderna som jag tyckte representerade temat stillhet. Perfekt exponerat och hunden förmedlar verkligen känslan av stillhet och jag älskar uttrycket i hundens ansikte.

Vinnande bidraget fick 16 av totalt 61 röster.
Andrapristagaren blev hobbymupp med 8st röster och tredjepristagaren blev Adrina med 6st röster.
Detta gör att ställningen ser ut som följande efter årets andra omgång:
jaxwire = 5packum = 5p
texasmamma = 3p
hobbymupp = 3p
Adrina = 1p
GuUuLd … = 1p
Här hittar ni Bidragtråden och röstningstråden för Februari
Jag röstade på bild nr 2. Den var en av de få bilderna som jag tyckte representerade temat stillhet. Perfekt exponerat och hunden förmedlar verkligen känslan av stillhet och jag älskar uttrycket i hundens ansikte.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Grattis!
mvh Martin
Stort grattis! Röstade på denna!
En härlig vinterbild, där färgerna på hunden bryter bra mot de kalla färgerna i bakgrunden. Snyggt genomfört!
mvh Martin
Grattis :D
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Åh så roligt, tack så mycket! :D
Grattis! 
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
Grattis :D <3
You can't make a rainbow without a little rain
Grattis! <3 Jättefin bild!
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida