(H) Får
Hej!
här har ni ett sött litet får, ullig och gullig. Lite smutsig kanske men det kunde jag inte göra något åt då det var på en "djurpark" och det är nog inte så populärt att hoppa in i hagen och ta bort höstrån.
Jag vet att jag kapade det stackars fårets fötter och jag är jätteledsen över det eftersom att jag gillar bilden otroligt mycket. Sen stör jag mig lite på baggen (?) i bakgrunden men det känns ändå som att den gör en del av bilden, jag vet inte.
Ni får gärna säga vad ni tycker om allting, så som ljus, färger och så.. men ni behöver inte kommentera fötterna då jag vet att jag sabbade det hela otroligt mycket där.
Ju mer jag tittar på bilden blir jag tveksam på skärpan, känns som att den har smugit iväg lite åt vänster och lite neråt men är fortfarande väldigt tveksam.
hihi, ullig och gullig! 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Du har lyckats fånga en rolig bild på fåret med allt hö i ullen.
Ljuset, kontrast och skärpan var bra, men tycker de är jättesynd att du kapat fötterna och att de är aldeless för mycket luft över fåret. Och jag hade även önskat lite mer skärpa i huvudet.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Jag är inte så bra på sånthär men det skulle nog vart lite bättre om du hade fötterna på den med på bilden.
Oj förlåt hade inte läst hela men nu gjorde jag det… förlåt att jag skrev om fötterna…..

Tack för kritiken!
Själv gillar jag luften över fåret, det känns mer .. fluffigt då. men som sagt, med fötterna hade det blivit bättre men jag tänkte verkligen inte på det just då jag bara stack in huvudet och kameran genom staketet och knäppte en bild.
Misstänkte att skärpan hade smugit iväg lite, hade också velat ha den på huvudet.. hm,

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto