Tävlingsbidrag: Mars
Här lägger ni in era bidrag till Tävlingen Djurfotografen 2012
Tema: FRITT VAL*
* Denna månad har inget tema, ni får helt enkelt lämna in era favoritbilder från denna månad
Det är fritt fram att delta med ett bidrag mellan den 1-20 Mars
OBS!! Endast bilder fotograferade mellan den 1-20 Mars 2012 får delta och bilderna måste vara utan logga
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Bidrar med en bild på min nya buse, Ninjo :)
//Sandra Magnusson, Kyrkeliden's Hoppkaniner
sajtvärd på kaninhoppning iFokus
Mitt bidrag är min Norska skogkatthona, S*Rockringen's Natural Woman, 7 månader gammal.
*** Sissi Johansson - S*Tam-Trion's ***
Bidrar med en mysig bild av min ängel.

Bidrar med ett foto på Sugar, min yngsta misse.
Dessvärre är tassarna inte helt med i bilden - jag har "tassversionen" men det är min egen logga på den (och RAW-filen kan jag av någon anledning inte hitta på datorn) så detta får duga. :)
Frilansfotograf - portfolio & blogg: http://www.shora-ahmadi.se
Min hund.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
OBS !!
Nu har jag fått radera och diska flera bidrag i denna tråd då de ej är fotograferade detta år nu mellan 1-20 mars. Även om det är ett fritt tema så måste bilderna vara fotograferade enligt tävlingsregeln.
En annan sak jag märkt är att merparten av alla bildbidrag saknar fotodatum i exif - så om ni vet med er att era bilder ej är enligt regeln om fotodatum så ber jag er att lägga in nya bilder.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
#30 Finns exif med på min bild? Vet inte hur man kollar sådant.
Medarbetare på Agility Ifokus - Välkommen in! 
Normal is an illusion. What's normal to a spider, is chaos to a fly.
#32 Det gör det, ni kan till exempel kolla exif via denna sida annars ser ni själva också lätt direkt i datorn när bilden är fotograferad om ni känner på er att bilden ni bidrar med skulle ha fel fotograferingsdatum
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Bara två dagar kvar att skicka in tävlingsbidrag på! Ut med kamerorna om ni inte har bilden klar redan (fotograferad denna månaden) :o)
mvh Martin

Bilden tagen 8e Mars föreställer min hankatt Tudor och hans snälla stora runda ögon.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus

Bidrar med min ena vovve Hugo :) Tagen i Söndags 18/3
//GuUuLd,
-IE Photography-
Instagram: idaephoto, crumbleshamstery, salmonriver_shelties

Bilden är garanterat tagen denna månaden när vi körde henne första gången när hon inte blivit körd på över 5 år innan!
Det gick super kanon bra