(M) Kritik skogshundar
stämningsfulla men mörka bilder. gillar den andra mycket mer men vet inte riktigt varför… gillar att det ser ut som att hundarna söker skydd under stubben. var tyvärr väldigt rörigt oxå, men jag vet hur svårt det är att inte få röriga bilder i skogen
annars var dom fina :)
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
På vilket sätt är de röriga?
#3 tycker det är mycket saker i bakgrunden som stör, och ja som sagt väldigt rörigt
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Okey, jag håller inte med dig där faktiskt. Men tack för kommentaren!
Jag gillade också den andra bilden mer och jag jämförde en stund för att komma fram till varför. Det handlar om hundarnas huvudhållning. I den första har den ena öppen mun och den andra tiltar ner med huvudet. På de4n andra tittar han upp i stället och den andra har stängd mun. Sådant gör jättemycket för stämningen i bilden! Tycker att det var en fin bild som tilltalar mig mycket som hundägare som fotar mycket hundar :)
Kom på en till sak antagligen varför den andra blev mycket bättre enligt mig. Och det är för att de stora grenarna syns och ljuset är mycket snyggare!
Älskar bilden! man sjunker in i den känns det som! sjukt fruktansvärt amazing vackra hundar du har<3333
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
Nummer 2 är fantastisk
Verkligen stämningsfull bild och hundarnas blick förstärker det hela.
OJ! Shit! Tack för alla positiva kommentarer! Nu blev jag riktigt sugen på att ordna till dem ordentligt. Vart lite pill med dem så jag blev slarvig på slutet ;)
De är underbara mina små vildbasare. Omplaceringar båda två på 7 år. Har precis börjat kunna ha dem lösa i skogen. Det är Underbart!
Gillar verkligen stämningen i bilderna! :) Minus är att de är lite för grådisiga för min smak
"Lycka och jubel att äga en pudel!"