(M) Ekorre igen
Haha, andra bilden var ju för söt 

Riktigt härliga bilder
.
Tycker att första fotot är fantastisk, helt unikt! Man fångas verkligen av bilden! :)
----------------------
• Marielle Foto
Vad kul du har som har en sån söt gäst i din närhet. Han är ju för cool där han står på bakbenen, och svansen hänger på svaj. Bild nr 2 gillar jag bäst.
Nej så sööt! Bilderna är jättebra. Gillar färgerna och blänket i ögonen på nr. 2. Fotade du från fösntret eller hon är inte så lättskrämd?
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Som vanligt fantastiska bilder på den lilla sötnosen! Möjligen hade jag velat se den första i färg också.
Olle
*1 Har du några tips på hur man bäst fotograferar en envis ekorre. Så fort jag inte ha kamran då kan den komma nära en. Men så fort jag tar kamran så sticker den så högt upp i trädet så att mitt objektiv inte når den.
Kanske den ser kameran som ett stort hotfullt öga. Försök att göra dig liten och närma dig den sakta. Prova med att lägga dig ner. Ge den godsaker när den ser dig. Lägg nåt smarrigt på en sten och gå en bit bort så ska du se att den sen vågar sig fram för att se vad det är. Börja utan kamera så ska du se att du lyckas bygga upp ett förtroende.
Lycka till!