(M) Shetlandsponnyer.
En vacker vårdag var jag ute och fota mina två små shettisar, Hedvig & Movitz. Som var otroligt gulliga, lille Movitz som så ofta vill leka och busa med Hedvig brukar bara få bortjagande till svar. Hon blir så trött på honom. Men denna dagen stod hon snällt och lät honom naffsa på henne, vilket hon i vanliga fall hatar och blir mycket irriterad över.
Så jag fångade två bilder, som var väldigt söta tyckte jag och vill gärna ha lite kritik på dem! :)
Näää så söwta dom är :3
You can't make a rainbow without a little rain
Jag gillar verkligen den första bilden :) Deras ansiktsuttryck är helt underbara! ^^ Den andra var också jättefin, men saknar lite skärpa kanske om man ska vara noga. Men annars var båda jättefina och kan inte hitta något att ge kritik på. ;)
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Superfina bilder, jättefina färger och härlig känsla! Dock en ganska skarp skugga på den vänstra ponnyn som kanske skulle gå ljusa upp lite..:)
Tycker också om bilderna, som tidigare påpekat så är det synd för skuggan på Movitz. Annars gillar jag lekfullheten i båda två! Fina färger och tycker om det starka vårljuset.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
Tack så mycket allihopa! Kan hålla med er om skuggan på Movitz, den är ganska irriterande 
#4 Ska prova att ljusa upp den, tror jag testa det men kommer inte ihåg hur det såg ut, haha