Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 351 ggr
dermot
0

(M) Marsvin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade mina grabbar idag. Glad

Vill ha medelkritik på denna bilden, försökte redigera den lite, men misslyckades en del.. (runt fötterna/magen etc.)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Lynxkissen
0

Jag tycker det är en jättehärlig bild, garanterat lyckat att få till sig bådas uppmärksamhet och få fram ett sånt fint samspel mellan de båda i bilden!

Doc är det lite synd att ljuset på marsvinet till höger inte blev lika bra, känns som det blev lite "skuggigt", men ljuset på den vänstra är superfint!

dermot
1

#1 Tack så mycket! Ja, han hamnade lite i skuggan, ska se om jag kan rätta till det på något vis! :)

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Nallebus
0

Jättefin bild, men tycker att den känns lite för varm och "gul", skulle vilja ha den lite mer åt det kalla hållet ;)

VinkarCrazy hamsterlady and a turtle! Spelar pajas

BallongFlingans Qito The LegendBallong

dermot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Tycker inte den är lika mysig då, men ja ;)

(har inte redigerat denna dock..)

// Anka

bambiiii
1

4# Mycket bättreee!

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

dermot
0

#5 Verkligen? Jag gillar första bättre, men jaja xP

// Anka

CorneliaAndersson
0

Jag gillar den första bättre x'')

/ Cornelia Andersson,
Innehavare av Borgargatans Kaninuppfödning
Medarbetare på Hermelinkanin.ifokus och Diabetes.ifokus

Nallebus
0

#4 Det kan vara fint när dem är så där varma, men det blev lite för mycket på den första ;)

VinkarCrazy hamsterlady and a turtle! Spelar pajas

BallongFlingans Qito The LegendBallong

dermot
0

#7 :)

#8 Okej, ^^

// Anka