Fiskmås.
För någon dag sedan fotade jag en fiskmås. Det är första gången för mig, så jag vill ha lite kritik. Jag vet, bilden blev dålig eftersom fåglen faktiskt inte flyger, menmen. :/
Som sagt, säg vad du tycker om bilden, både bra och dåliga saker, som jag sedan i framtiden kan lära mig av.
(jag är inte säker om jag lagt in den på rätt kategori. har jag nu gjort det ber jag karolina lägga in den på "rätt" kategori.)
/senavere
OBS: Jag märkte nu att kvaliten försämrades, jag hoppas ni kan "titta bort" åt den saken, då jag kan garantera att iFokus har gjort det. :/

För att inte iFokus skall komprimera bilden får den högst vara 800x600 pixlar i storlek. Är den max så stor så sker ingen komprimering, annars komprimeras bilderna och kvaliteten blir lidande.
Jag tycker inte att bilden blev dålig, alla fåglar behöver inte flyga alltid. Snarare tycker jag det blev en fin och rätt lustig bild, "mås på promenad".
mvh Martin
Gillar fågeln och tycker att det blev lite kul :) Undrar vad den promenerar mot..? ^^
Tycker också om diagonalen i bilden! :)

Tack för kommentarerna :)
#3- Jag hade precis slutat skolan så skulle jag upp för en liiten backe, och då såg jag den "promenera" sidan om mig, så jag stannade för att fota den. Och gissa vad: den stannade också xD
Himla fin bild tycker jag men texten kunde varit mindre. Måsen i sig ser så bestämd ut att man nästan måste le och den. Undrar som sagt vart den var på väg…

hihi tkr han ser ut som en såndär kontorsgubbe, lite stressad och helt fokuserad på sitt mål. xD
bara portföljen och läderskorna som fattas typ xD
Ha ha #6 den var bra. En slips med till laptopportföljen o skorna.
//Pia

Det ser ut som om fiskmåsen tar en promenad på stan