(M) Gråhund
Ber om ursäkt för alla hundbilder, men här kommer ännu en. Bilden är tagen i helgen som var och motivet är på vår gråhund Nelly.
Driver bloggen www.carolinesfotografier.blogg.se
Det är fint motiv och fina färger, men framtassarna känns lite väl överexponerade. Bilden är sned och hade gärna velat ha den mer rak. Samt att det vänstra ögat är stängt stör mig även en del.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Tack så mycket. Hon har bara ett öga pga att hon fick en pinne i ögat i december.
#2; jaha okej, såg ut som hon hade stänkt ögat 
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#2 Så tragiskt 
Jag gillar bilden, fina färger och bakgrund! Kanske något överexponerad. Däremot gillar jag att hon har ena ögat stängt, även innan jag visste anledningen. Det ser ut som att hon flörtar, och "skrattgropen" hon har är supercharmig 
Älskar bilden, tycker att den är helt perfekt! 
/Amanda
Blogg: http://megapixeln.se/
Sajtvärd på avengedsevenfold.ifokus
Underbar bild och vilken vacker goshund!
Det enda som jag tänker på och som andra redan nämnt är de överexponerade framtassarna - annars tycker jag att bilden är perfekt som den är. 
Frilansfotograf - portfolio & blogg: http://www.shora-ahmadi.se
Säger som de andra, bilden känns lite sne och synd att framtassarna är överexponerade men annars älskar jag den. Såg direkt att hunden bara hade ett öga och såg helt enkelt bort från det.
Tråkigt när sånt händer, men hon verkar må bra och det är huvudsaken! 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Tack för era fina kommentarer, Hon mår alldeles utmärkt med bara ett öga, Märks nästan ingen skillnad.
Jag håller med er att bilden är en aning överexponerad vid tassarna. Jag gillar även på något sätt att bilden är lite sned, tycker om att inte vara som alla andra ^^
Men som sagt uppskattar verkligen er kritik, man blir så lätt blind och inte ser bristerna i bilden på egen hand i alla lägen.