Mars: Fritt tema - Vinnaren
Ett stort grattis till Texasmamma som vann Marsmånads deltävling med fritt tema. Vem blev andra- och tredjepristagare? Klicka in er i artikeln och läs vidare
Med några av följande nomineringar kammade denna bild hem första platsen i Mars deltävling med temat Fritt Tema:
_Tyckte den var rolig - kul med att annorlunda motiv då ex hundar och katter känns lite uttjatat. Och man blir riktigt glad av bilden :)
_
Dels så älskar jag ekorrar och dels så är det en underbart charmig bild! Snyggt med så bra närbild också.
För en tekniskt väl utförd bild, bra kontakt mellan korris och fotografen.

Vinnande bidraget av texasmamma fick 9 av totalt 35 röster.
Andrapristagaren blev CarolinePettersson med 4st röster och tredjepristagaren blev två stycken på delad plats, kyrkeliden och Senyera med 3st röster vardera.
Detta gör att ställningen ser ut som följande efter årets tredje omgång:
texasmamma = 8p
jaxwire = 5packum = 5p
hobbymupp = 3p
CarolinePettersson = 3p
Adrina = 1p
GuUuLd = 1p
kyrkeliden = 1p
Senyera = 1p
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Nu blandar du ihop månaderna. Sackum vann i februari, det var då temat var stillhet. Nu är det Texasmamma som ska gratuleras för bästa bilden i fritt tema! :)
Olle
Tack Olle, ser att jag missade att ändra i ingressen, tur att det står rätt namn under bilden, har ändrat nu så det står rätt till
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Grattis :)
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Grattis Texasmamma! En mycket värdig vinnarbild tycker jag.
#2 Det står fortfarande i ingressen att temat var stillhet. :)
Olle
Grattis! :)
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus
Stort grattis till er pristagare
Nu tror jag att det ska vara ordning på torpet igen gällande ingresser och rätt info. Hojta till om ni märker fler felaktigheter!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Absolut en värdig vinnare, bilden är minst sagt fantastisk! Stort grattis!
Grattis till vinnaren
#6 Hojt hojt! Förlåt om jag är besvärlig, men vad står det i den första finstilta meningen nedanför det fetstilta?
"Med några av följande nomineringar kammade denna bild hem första platsen i Mars deltävling med temat….." 
Olle
Nu tror jag vi fått rätt på temat, överallt. Bra att du är observant Olle! Tack! Trevlig helg alla, och grattis till utmärkelsen Texasmamma!
mvh Martin
Tack alla snälla! Trevlig helg till er alla med hopp om bättre väder och lite vår kanske. Min lilla Prickig är nu dräktig och här i inlägget finns dagsfärska bilder på blivande modern
AWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWWW
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3