Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 381 ggr
dermot
2

(M) Vovve

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill jättegärna ha lite kritik på denna bilden av min hund.Glad

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

NaDa...
0

Gillar den!
Bakgrunden är nautrlig och bra och hundens ställning är riktigt stilig! ;)
Om jag skulle ha lite kritik så skulle det nog vara att ljuset träffar hunden ganska 'pang på' och då blir pälsen väldigt glansig och ljus.

Annat än det så är bilden skitsnygg!

~ Kram Nadja ♥
Ålandskaninhoppare VardagsbloggKaninblogg

dermot
0

#1 Tack! Jag kan hålla med om ljuset faktiskt;) men var lite svårt att få in henne i skuggan xD

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

NaDa...
0

#2 Ja, att fota djur är en konst.. Det fdinns nästan alltid saker fom man kan ändra på ;)

~ Kram Nadja ♥

dermot
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Eller hur! ;)

Denna tycker jag också om av de 100 jag tog (xD) förutom att den "råkade" bli centrerad…samt ljuset :/

// Anka

NaDa...
0

#4 Den bilden var också snygg! Man känner typ ett lung när man ser djur som är mitt i en bild och tittar rätt på en.. Eller kanske det bara är jag.. ;)

Som ett knep kan man ju ta bilder lite åt kvällen, då brukar ljuset bli sådär fint och mysigt. :)

~ Kram Nadja ♥

dermot
1

#5 Haha, ja kanske, har inte tänkt på det ;)

Ja, det är sant! Får ut sen om jag orkar, så jäkla kallt bara! xD

// Anka

NaDa...
0

#6 Haha, eller så väntar du till en varmare kväll? ;)

~ Kram Nadja ♥

dermot
0

#6 Kan man också göra;D jag tänker inte så långt xD

// Anka

NaDa...
0

#8 Haha x)

~ Kram Nadja ♥

Lynxkissen
0

Jag tycker det var en jättehärlig bild, stör mig inte alls på ljuset, snarare tvärt om. Det ser fräscht och somrigt ut och får pälsen att skina, tycker jag Glad

dermot
1

#10 Tack så mycket! :)

// Anka