Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 1070 ggr
MagicMuggle
3

Kritik- Rottweiler

Här är ett kort jag tog på vår rottweiler Atlas förra sommaren. vad Tycks?

Kram Emelie

Kebab-Eme
0

Kan inget om bilder eller så, haha.
Men måste bara säga att den va väldigt tuff, haha!
Cool vovve! ;)

KöttbulleKorv

MagicMuggle
0

Haha ja han är våran cooling ;)

[Wijsa Kaberg]
0

Skitcool bild!!

MagicMuggle
0

Tack :D

PandanNilsson
0

Jätte fin! perfekt bild enligt mig. Och schyst hund med! Tungan ute

Med vänliga hällsningar Pandan.
Medarbetare på Te ifokus.

Kolla in min kaninuppfödar sida! här/

Cochon
0

Gillar idéen och bilden, men tycker att bilden är en aning överexponerad. =/

Söker du ett annorlunda armband? Eller kanske ett mobilfodral eller en rem? Kolla gärna in på min shop eller skicka iväg ett PM.
Glöm inte gilla min facebook sida för mina trådar. 👋

dermot
0

Eftersom jag själv har rottweiler så tycker jag den är jättetuff! Skrattande Hade aldrig gått att sätta solglasögon på Caifa.

Jag tycker att man får en härlig sommarkänsla när man tittar på bilden, tycker inte den ser jätteöverexponerad ut, snarare är det possitivt - enligt min mening - eftersom det förstärker känslan av sommar.

Nej + från mig helt enkelt!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Saaara
0

Tycker den ser något för ljus ut, annars jätte fin bild!

Sara

Nattglimskaniner.webbnode.se

MagicMuggle
0

Tack för er kritik! :)  ska bara säga att det är första gången jag tog kort med en system kamera på de där kortet så jag hade ju ingen aning om hur man gjorde :)  Jag själv blir glad av bilden och får en sommarkänsla :P Hunden la sig själv i stolen så vi har bara tagit bilden och satt på honom solglasögonen

Kram Emelie & Atlas

Sara B
0

Haha grym bild chillarhunden! ;D
Tycker att den var riktigt bra, tycker inte att den var för ljus men jag älskar ju öerexponerade bilder så jag vet inte :P
Möjligen att man skulle kunna mörka ner pälsen lite i photoshop så den ser lite svartare ut i t.ex. pannan men det är ytterst lite och absolut inget som behövs tycker jag! :)

MagicMuggle
0

#10 jag har tyvär inte photoshop men jag skulle mer än gärna ha det, men de är ju så in i sjutton dyrt! :(

Men tack för kritiken :)

PandanNilsson
0

11# Man kan testa på Photoshop i 30 dagar :) De har jag. Fast de har en stund att installera :S

Med vänliga hällsningar Pandan.
Medarbetare på Te ifokus.

Kolla in min kaninuppfödar sida! här/

MagicMuggle
1

#11 Min dator är full av spel så jag kan inte installera nå mer x)