Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 838 ggr
Marrieh
1

(H) Häger

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Satt och smög på hägrarna som bygger hemma i skogen. Blev ett gäng bilder som jag nu skulle vilja ha hård kritik på. :)

----------------------
Marielle Foto

Marrieh
0

----------------------
Marielle Foto

Marrieh
0

----------------------
Marielle Foto

Moalinn
0

Snygga bilder, speciellt den första! Skrattande

Vill inte gå in mer på det där, är inte direkt jättebra när det gäller fåglar och liknande.

Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto

Martin
0

Tvåan tycker jag sticker ut, det ser ut att vara en bra exponering och jag gillar kompet. Det är dessutom, tycker jag, hägern personifierat.

Trean har en stor portion humor, jag förstår att den är på väg att landa men det ser ut som att den trillar baklängens - kanonbra fångat!

Ettan tycker jag att granen/tallen eller vad den sitter i dominerar för mycket.

mvh Martin

Marrieh
0

Tack! Ja tvåan är nog den jag är mest nöjd med! Trean blev tyvärr alldeles för överexponerad. Ettan var tagen på andra sidan en vik och jag kom inte närmare, ville inte beskära bilden för mycket då jag inte vill tappa kvalitén :)

----------------------
Marielle Foto

dermot
0

Jag gillar tvåan bäst! Den ser så söt ut när den står och tittar upp mot träden:)

Jättefina bilder!

// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~ 

Frida B
0

hahahaha trean är ju bara för härlig! ser utt som om hägern halkar ner i vattnet!

tycker alla är fina, men gillar mest tvåan och trean :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Marrieh
0

Tack!

----------------------
Marielle Foto