Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettfotografera-djur
Läst 1472 ggr
[Timantis]
0

Vildsvin

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dessa är inte så lätta att fånga på bild. Men igår kväll lyckades jag. Tyvärr hade jag behövt ett annat bättre objektiv för få kanonbilder. Men tycker det är kul ändå att kunnat fånga dom på bild.

Martin
0

Läckert! Rejäl flock! Jag har själv försökt några gånger men inte ens sett dem. Grattis till kul möte!

mvh Martin

Adrina
0

Wow, jag har aldrig sett vildsvin faktiskt! Tycker denna bilden är kanon som #1 sa. Gulligt att du fick med ungarna också!

Fridaaaa
0

Fin bild.
Inga roliga djur att möta direkt.

Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.

[Timantis]
0

Nej inte lätt att få se dom även fast det finns gott om dom här. Sen är dom ju väldigt skygga. Dessa såg mej nog inte innan älgarna började springa.

EbbaB
0

#4 Det verkar som om det var full aktivitet på den ängen! Kul att du fångade dom på bild!  Gick bokstavligen in 4 vildsvin för ett tag sen, ingen rolig upplevelse direkt! Dock gick det bra som tur var.

OlleA
1

Riktigt häftiga bilder! Där hade jag gärna velat vara med och fotografera. Att bilderna inte är tekniskt perfekta gör inte så mycket, för upplevelsen med både vildsvin och älgar slår det mesta!

Olle

Martin
0

Som sagt, grön av avund över både gris och älg på samma bild. Älg har jag inte ens i min närhet (jo, en mindre stam om jag åker ca 7-10 mil sydöst eller norrut men inte så att jag har några säkra spots i de områdena).

mvh Martin

[Timantis]
1

Ni bor helt klart på fel ställen. Eller kanske inte. Har även vildsvin runt knuten. Inte ofta man ser dom men när det är mörkt så hör man dom samt att man ser spåren efter dom. Har hundar o är livrädd att träffa på dom när vi är ute o går. Men som tur är så är dom ju skygga.

Slänger väl in en till bild då.