Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 829 ggr
monstermash
0

(M) Kosläpp

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag skulle vilja ha lite kritik på bilderna jag fotograferade på kosläppet idag.

Cazzos
0

OT - Var du på Öknaskolan? Glad

Ninjapig
0

Tycker att det var fint fokus, samt att den inte var suddig alls! :) Fin stillbild helt enkelt!
Dock hade jag velat ta bort kon i bakgrunden och ha den bruna kossan lite mer centrerad på bilden ;)

Folket i bakgrunden gör att kon ser ut som en superstar och jag tycker personligen inte att det stör! :D

Kram Tilda! ♥

// www.Ninbebis.weebly.se
Ninbebis, uppfödning med kvalitét

Catta-
1

Väldigt fin bild. Bra färger och kontrast. Snyggt att du fångade kossan mitt i ett språng :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

monstermash
0

Denna bilden är mer en misstagsbild. Skulle ta en närbild på kon bakom, men så sprang det förbi en samtidigt… Tungan ute Dock gillar jag ändå bilden, känns som den förmedlar att det är kosläpp på något vis.

monstermash
0

Sista bilden.

monstermash
0

#1 - Nej, Strömmas naturbruksgymnasium. :)

#2 & #3 - Tack! Glad Jag var lite osäker på det där med publiken. Eftersom jag går på skolan stod jag inte i publiken, utan stod ensam mitt emot den. Å andra sidan är ett kosläpp ett evangemang med flera tusen åskådare, så det känns lämpligt att de kommit med på några bilder!

Är nöjd med resultatet iallafall, har mejlat över de bästa bilderna till skolan också, så snart hamnar de nog på skolans hemsida. Skrattande

Catta-
0

#6 vad roligt :) Jag gillar även #4 väldigt mycket. Den söta jerseykon är skarp och riktigt fina färger. Snyggt också när du fick suddiga motiv i både för och bakgrunde. Det ger bilden ett bra djup :) Synd bara att du inte fick med hela kon.

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

monstermash
0

#7 - Ja, tyvärr har vi inte mer än 2-3 jersey kor, och ungefär lika få fjällkor, så det blev mest de vanliga lantbrukskorna det blev bilder på. :) Det finns några enstaka mer bilder på Jersey korna på min blogg (www.vitmossa.blogg.se). :)

Tack för kritiken!