Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: bildhantering
Läst 509 ggr
Frida-L
0

Kan någon hjälpa mig?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har som sagt inte photshop och jag skulle behöva hjälp med några bilder.

Finns det någon som kan hjälpa? Det vore jättesnällt!

Bild 1: Skulle någon, om det går, kunna göra bakgrunden helt vit och ta bort datumet?

Emelie-G
0

Hm.. ser något konstigt ut va?

Emelie-G
0

Här är även en där endast datumet är borta, redigerade färgerna lite också.

På Adobes hemsida går det att ladda ner gratisversion av Photoshop i 30 dagar, något för dig kanske? =)

Frida-L
0

Okej, tack :)

Jag testade att ladda ner photoshop.. 4,5 h tog det och sen funkade det ändå inte (fick inte plats på datorna xP)

Om jag får vara lite jobbig så undrar jag om någon snäll själ kan ta bort datumet på denna bild också =)

Monday
0

Utan datum ;)

http://www.regret-nothing.com

Frida-L
0

Tack så jättemycket :D

bune
0

Inte enklare att ta bort det i menyn i kameran? Det borde väl gå att stänga av funktionen med datumet.

Tänkte jag i min ensamhet =)

ja på bilderna i framtiden såklart.

Frida-L
0

Någon som kan hjälpa mig göra denna bild skarpare?

Jag vet att jag är jobbig, förlåtGenerad Men jag förstår inte själv hur jag ska göra..

Frida-L
0

#6 Så, det är enklare, men det är mammas kamera så jag får inte "ta bort" datumet. Dessutom tycker jag det är kul att se datumet på bilderna när jag kollar. Men jag håller på med faktamappar till kaninungarna och då vill jag helst inte att datumet ska vara med.. Kompicerat..

Emelie-G
0

Jag kan tyävrr inte få den så mycket skarpare utan att den blir "pixlig". Men datumet är i alla fall borta.

Om du högerklickar på en bild och väljer "egenskaper" ser du när den är tagen ;)