Lek: Hot or Not 2
Oj, la upp fel bild xP Ser det nu xD Aja. Ja, ljus slingan i bakgrunden glömde jag redigera bort :P
That that don't kill you can only make you stonger
#2 Haha okej :p
// Lise
When nothing goes right, go left!
oj skulle ha svarat på #4 hot: fina färger, lite ovanlig:) not: gillar ändå inte att man inte kan se huvudet (ögonen).
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
Hot: Tycker bilden är super fin och skarp, det ända jag stör mig på är de löven som är oskarpa (suddiga gröna fläckar).
//Nova
Besök gärna min hemsida här.![]()
Medarbetare på Hamster ifokus!
Not. för rörig bild tycker jag. men skärpan var brra och söt hund :) fina färger, men ändå not

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Hot! riktigt fin skärpa och ingen störig bakgrund :) väldigt söt bild ;)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

#28 Hot - Jag gillar bilden, den ger mig en mysig känsla. Fint ljus, gillar att skärpan ligger på katten och inte på djuret jämte. Tycker bara att filten ovanför kattens huvud är en aningen störande, hade varit finare ifall inte den hade varit med.
#31, Hot- söt katt! :) stör mig lite på kopplet och du kunde beskärt lite, men annars perfekt!
Varje chans är en risk. Varje risk är en chans..
Svårt att besämma mig XD
Men halvft on halft.
Där är något spreciellt i bilden som jag gillar, men sen är den ganska mörk :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
#36 plus att den är tagen med mobilkamera :D
HOT! Ser riktigt drömlik ut, och katten var underbart vacker! Synd lite att den inte är så skarp i ansiktet, men helhetsintrycket är suveränt!
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
NOT. Nog för att jag gillar den söta vovvens uttryck, så ligger problemet i att jag stör mig alldeles för mycket på att du använt inbyggd blixt, vilket gör bilden blir väldigt platt och pupillerna intar dessutom fel färg. Hade funkat bättre med en extern blixt som inte lyser rakt på, utan istället kanske studsar i taket(?) för att få lite mer liv i bilden. Sen är den på tok för grynig, men det syns inte i litet format! ;)
Här kommer min poserande lilla prinsessa på en oredigerad bild.
Halvhot. Ett gulligt porträtt på er båda, hästen ser vaken och pigg ut i sitt uttryck. Men sen när man tittar på tjejen så känns det lite som att det drar ner känslan som hästen förmedlar. Hästen ser glad och alert ut medans tjejen ser nästan lite sorgsen ut.
Bilden i sig är även lite underexponerad, skulle blivit bättre med en liten uppljusning. :)
#45 HOT! Fin skärpa, fint ljus och främst av allt - fint motiv! Den lilla hamstern påminer mig faktiskt lite om en hund, haha 
tass
Not: fokusen ligger fel och bilden är allmänt rörig. Samt att jag hade velat ha mer infzomat på hamstern.
-' Malin Hultman
#50 Not.
Hade velat ha bilden i färg, för att min blick skulle dras lite mer till hundens öga. Tycker även att det var synd att du kapade svansen, men hunden har ett riktigt fint uttryck och du har valt en bra bländare som ger ett lagom långt skärpdjup.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
Följ min vardag med djuren på bloggen.
kankse göra en ny tråd..
Tass :D
Hot :)
Hade dock önskat mindre "ljus" på huvudet :)
Hot/Not
-' Malin Hultman
#59 Not, eftersom att du kan mycket bättre! Det är taktiskt av dig att fota kaninen i skuggan, så att du fått mer än vitt och ett öga. Men jag hade velat ha mindre kanin i nedkant, det känns lite som att du inte kunde bestämma dig för ett huvudporträtt eller en helkroppsbild som det är nu.
Att våga är att förlora fotfästet en liten stund. Att inte våga är att förlora sig själv. - Søren Kierkegaard
#60 Du hann skicka medan jag skrev, jag hoppade inte över dig med flit.
Hot! Du har lyckats bra med färgerna i bilden och att inte klippa svansen. Men om det inte fanns något störande till vänster hade jag gärna velat ha bilden liggande, för att få med både svansen och lite mer luft åt det håll som hunden tittar. Tycker dock att du placerat hunden bra i höjdled, utan för mycket luft varken över eller under hunden.
Något som jag tror är väldigt mycket smaksak är grenarna runt svansen på hunden, men jag tycker att det ger bilden lite extra liv.
Aktuell kritikbild är fortfarande #61.
Hot; Dock förmycket luft över hundens huvud.
Men du har fått bra ljus och bra skärpa. Samt ett intressant uttryck hos hunden.
-' Malin Hultman
Hot; dock stör de vita längst ner i bilden en del, men du har fått fina färger och skärpa :)
(#65; inte jag som rider ^^)
-' Malin Hultman
Not; fokusen skulle jag önskat att ha fokusen på mulen och inte mitt mellan ögon och mule.
Hot or Not?
-' Malin Hultman
Fokus ligger perfekt, bra färger, fint motiv. Ändå så är det något med hundens uttryck som gör att det blir lite konstigt. Sen stör det lite att örat som är ur fokus är klippt. Men trots det så är den ändå hot tycket jag! :)
Detta är min kanin Laban :)
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
#77 Jag tror det där är en apa;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#81 haha ja, hon är väl lite apig av sig ;)
Mvh Mirakelhest :)
#82 Menade att #76 är en apa xD ;)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Not; Gulligt motiv men fokusen ligger fel och bilden är väldigt mörk vid huvudet. Sen hade jag även önskat mer luft åt höger och under så inte handen hade kapats. :)
-' Malin Hultman
NÄSTA SOM LÄGGER UPP FÅR GÄRNA GÖRA EN NY TRÅD :)
That that don't kill you can only make you stonger
finns 3a nu
Varför göra en ny tråd,denna är ju inte full?
//Flöffo
Men det är bara att säga: HOT!!
Crazy hamsterlady and a turtle!