Får
Tycker det är en rolig och härlig bild. Bra komposition, skärpa och färger. Hade nog varit bättre om du böjt dig ner i deras nivå, nu är den fotad lite uppifrån, men i helhet en bra bild. ;) <3
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Tack <3.
Jo, det har du rätt i. Faktum var att jag gjorde det, men eftersom de sprang i en liten "dal" så hjälpte det dessvärre inte särskilt mycket. ;)
Vilken festlig bild. Innan jag öppnade förväntade jag mig en bild med betande får och i stället hittar jag en bild med lite action i. Bravo.
Ja, då förstår jag varför det liksom var action i fåren. Lika ljuvlig hundbild som fårbild. Du vet tydligen hur man hanterar en kamera om jag får uttrycka mig så.
Såna här actionbilder gillar jag;) Jättefina o blicken på hunden sen.
//Pia

Var in på din hemsida emelie. och jag är mycket imponerad av dina bilder. Vilka fantastiska bilder du tar, dom är sagolikt vackra och du lyckas fånga djuren i olika action och poseringar,,, du kommer att bli en mycket populär fotograf skulle jag tro. Ett makalöst bra bildsinne har du. Inte lätt att fotografera djur och du gör det otroligt bra,,, :-)
#8 Tack så mycket =)
#9 Tusen tack, oj vad glad jag blir!
Fotograf skulle vara väldigt roligt att bli, jobba med något man gillar är sällan fel. Vetrinär skulle också vara kul, men vägen dit är väldigt långt samt att man behöver skyhöga betyg. Så jag får se hur det blir med den saken ;)
Tack igen, det kommer jag kunna leva på länge!

#10 varsegod, :-) Fixar du inte att läsa till vet. så har absolut ett framtidsyrke som fotograf eller varför inte jobba med båda delarna? Kan ha en fotostudio i djurkliniken och erbjuda porträtt av djur., eller göra hembesök och ta bilden i djurets egen miljö :-) finns många möjligheter, sen om det fungerar praktiskt är en annan sak, ideér och drömmar måste man ha… :-) och absolut att hålla fast vid sina drömmar. Jag hade gärna velat bli veterinär, men trodde inte jag skulle fixa det med mina urusla betyg, hade jag bara kämpat så hade jag kunnat läsa upp min betyg och kanske jag inte lyckats ändå men jag hade gett det en chans i alla fall. Det ångrar jag idag,,, så ge allt en chans, funkar det inte så har du i alla fall försökt. :-)
Jo, jobba med båda delarna har jag länge varit inne på. Jag är godkänd i alla ämnen och i de flesta är jag mer än det efter första betygen i julas, och vet att jag har höjt mig i åtminstånde två ämnen sen det så det finns hopp ;)
Roligt med uppmuntring till att hålla fast vid framtidsplanerna, tack =)
emelie. Jag gillar bilderna. Speciellt dom som det är action i. 
Att dom ser lite "loppbitna" ut på ryggen har att göra med att lammen klättrar upp på ryggen och nöter bort ullen. Ju högre upp från marken, desto bättre utsikt ju. 
Blir lite nostalgisk här. Har själv varit "ägare" till två lamm (som blev tackor, som fick lamm) Har många bilder på dom någonstans i mina fotoalbum (före digitalfotograferingens tid).
#13 Tackar =)
Hehe jo, såg några gånger att lammen gjorde så, men hade tyvärr inte kameran inom räckhåll då. Ägarna nämnde också vid något tillfälle att de nyligen blev rakade, kan det ha något med det att göra också?
Måste vart roligt att ha, lamm som är så söta! =)

*tummen upp*
/ Cissi, medarbetare på Kanin
www.frihetenskaniner.se
#15 Tack =)
.