Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-medel
Läst 342 ggr
lilla jag
0

Kritik på Hundbilder!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej!

Är ny här och älskar at ta kort på djur!

Här är två bilder på min ena hund Trixi, Vill höra vilken bild du tycker är finast och även kritik på båda bildernaSkrattande

Hej då!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

lilla jag
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

den andra

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

Catta-
0

Oj vilka fina bilder du har lyckats med :) Gillar sådanna foton där fokuset är på ett ställe. I ditt fall på hundens huvud. Man sugs verkligen in i bilden. 
Båda bilderna är jättefina. Kan hända att dom har blivit lite överexponerade(för ljusa) på vissa ställen. Sedan stör de röda objektet till vänster i bakgrunden och det röda kopplet lite. Men hunden ser så lycklig ut att man knappt märker det :) 
Jag gillar bild nr 1 bäst. Då hunden ser lite mer framåt och glad ut och att fokusen sitter så bra på de fina, glansiga ögonen :)

"Lycka och jubel att äga en pudel!"

lilla jag
0

Tack så mycket!

// Olivia>The dogs!

Min blogg Länk

:holmgreen:
0

Säger som #2, bilderna ser överexponerade ut, röda kopplet stör lite och du har fått bra fokus. En grej jag tänker på är att fokuset är så fokuserat på hundens huvud så att jag blir helt yr i huvudet, haha xD

Annars tycker jag båda bilderna var jättefina. Den jag gillar bäst är första och anledningen till det är att hunden är mer i mitten av bilden, jag gillar huvudets vinkel och att det ser ut som om hunden inte kollar rakt in i kameran (i och med huvudets vinkel då.) :P