Vad för djur?
Stod vid min balkong, och såg då denna filur springa omkring nedanför mitt hus! Men kan inte komma på vad det är för djurras?
Bilderna är inte dom bästa, bor högst upp i huset så var lite svårt, och den sprang även vääldigt fort fram och tillbaka överallt!
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
En till bild :)
Be whoever you want to be. People are going to judge you, no matter what you do.
Hermelin?
Grattis, superkul att du fångade den på bild. De är snabba rackare :)
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Okey då vet jag! :)
Tack så mycket, jo den var ruskigt snabb! Var inte det lättaste att fånga den på bilden :)
Visst är det Herr Melin som är i farten! Kul att du lyckades få den på bild. Jag har aldrig sett sådana i mina hemmamarker (även om de säkert finns) men däremot i Härjedalsfjällen.
Olle
Jag bor i Kiruna, har även sett i min hemby Vittangi som är 7 mil utanför Kiruna :)
Oj, det var långt borta! :) Även om jag faktiskt var uppe i de krokarna och hälsade på i vintras. Jag bor i södra Bohuslän.
Olle
Sett en hemma hos oss i Värmland. :) Den bodde under en plåt där den även tog en liten skogsödla framför våra ögon. Ägde dock ingen kamera då.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Haha vilken gullig :D
jättesöt, hermeliner är otroligt söta!
klart det finns hermeliner här, såg en för något år sedan som satt intill vägen när jag hoppade av bussen. Kan säga att den stack iväg lika fort som jag såg den, men ändå. 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto