Not; Fina färger och skärpa men bilden har konstig vinkel och känns nte direkt intressant.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Hot!
urgullig kaninunge, bra skärpa och härliga färger :)
Hot or Not?
Följ oss på
Blogg: Bobbys blogg
Instagram: Bobblius
#5 haha det är inte hennes öga som du ser på #0 så är det savarta partier på sidan av huvudet ;)
HOT - Jättesöt kanin! Bra skärpa, ljus och färger. Ska man vara petig hade jag dock gärna sett att det var ett kortare skärpedjup, alt. att den (kaninen) var närmre :)
HOT or NOT?
Sajtvärd på Naglar.iFokus, Medarbetare på Galopp.iFokus
NY HEMSIDA http://nailedit.inc.se | INSTAGRAM elvirarudback
Hot! mysig bild med fina färger och bra skärpa på katten! gillar även minen…
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Hot, gillar de mjuka färgerna och marsvinets uttryck.
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
Not, katten är superduper söt men öronen är kapade och selet och bakrundet stör!
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
16# Oj, ops! fel bild 
Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig
Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se
Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3
#18 - Bara för att den måste vara där, betyder det ju inte att bilden inte kan bli sämre av det…
Not! Rätt ointressant bild med tanke på att hunden inte ens är "berädd" och de käns att fokusen ligger fel.
-' Malin Hultman
Hot! Fin fokus på kaninen (Som är sjukt söt) och inte särskillt störande bakgrund.
~ Kram Nadja ♥
Tyvärr får det bli Not. Du har verkligen fångat en fin känsla men bakgrunden är lite rörig och skärpan är sådär halvbra.
~ Kram Nadja ♥
Hot, en lite annorlunda svanbild, men jag älskar det glittrande vattnet och att du kom så nära! Kanske skulle bilden blivit ennu bättre om den hade tagits lite mera underifrån. :)
(fortsätter med svanar, hihi)
~ Kram Nadja ♥
Not, bilden känns alldeless för oskarp och kan inte hitta var du satt fokusen.
-' Malin Hultman
Not, Tycker inte bilden är genomtänkt (stavning)
För mycket suddigt i bakrunden, Jag får ont i huvudet när jag försölkte leta efter fokuset i bilden!
Skulle det inte var bättre om det var blomman som var suddig?!
Och om bilden skulle vara bra, så skulle alla blommor vara hela!
En bild jag också tog som #36an, Men inte lika mycket suddiga saker!
Not; Allmänt tråkig bild :S
-' Malin Hultman
not: tråkiga färger och fokuset ligger på sanden vilket var lite synd
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Not, Bilden är ganska överexponerad.
~ Kram Nadja ♥
Hot! Bra bakgrund och fin komposition. Färgerna är också fina.
~ Kram Nadja ♥
#50 En fråga: Vad menar du med att bilden är "grå" ?
Medarbetare: Sällskapskaniner, Support.
Not. Bilden ger för mycket frågor. Hunden ser inte helt bekväm ut och ansiktet syns inte. Bakgrunden är lite för rörig. Hade nog blivit mycket bättre om hunden satt framför blommorna och hade dem som bakgrund 
Bilden är tagen från min hemsida då jag inte sitter vid min dator, därför ber jag om ursäkt för eventuella kvalitétsbrister.
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
Not: det är ett fint motiv och du har fått bra skärpa, men de som stör mig är att bilden är sne. Du har även tråkigt nog kapat huvudet vilket stör mig en del. Och skulle även önskat att bilden skulle vara lite ljusare!
Hot or Not?
Bilden är tagen för något år sedan :)
-' Malin Hultman
#61; Hot; en cool bild, synd dock att kompostgallret och filten(?) är med!
(#62 hann visst före)
#62; not, en lite kul bild men den är dåligt redigerad och att hunden är otroligt mörk i huvudet.
Hot or Not?
Gatohund i Turkiet
-' Malin Hultman
#64; jag menar att bilden är dåligt redigerad, ex. de suddiga?
samt att hunden har skugga i ansiktet vilket gör hunden mörk i huvudet.
-' Malin Hultman
Hot, Älskar ljuset och bakgrunden med det lilla röda huset.
Bilden faller dock lite när den är tagen uppifrån, men bra jobbat!
~ Kram Nadja ♥
Helt OT och förlåt att jag kapar, men jag ser väldiga nivå-skillnader här, borde det inte finnas en Hot/not (Lätt), (Medel) & (Hård), då slippar man nog också sura miner och missförstånd.
mvh http://johannafranssonfoto.blogg.se/
Medarbetare på Degus
#76 Fast det är ju "Djurfoto" och då förstår jag om man kanske tror att det är hunden som är själva motivet.
MJAOOO: Bara för att du tycker det är skitbilder så betyder ju det inte att andra tycker det. Plus att det är taskigt att skriva så…
HOT**
Sjukt söt katt, bra skärpa men hade velat haft lite mer smärpa på själva ögonen, tycker den ligger på pannan nu. Bra ljus och fin bakgrund.
HOT or NOT?
mvh Essberg
Essberg.blogg.se
#86 Nej hon blundar inte med ena ögat, båda öppna:)
NOT
Tycker det är lite tajt, hade velat ha mer luft. Även mer kontrast hade varit roligt och den hade nog blivit bättre om du hade tagit bilden i ögonhöjd med hunden.
mvh Essberg
Essberg.blogg.se
Oj, försent! Tar nästa bild då, #88
Hot! Älskar det mjuka ljuset och komponeringen med kattens roliga position! Jag tycker dock bilden kunde beskäras lite lite mer, i alla fall så man slapp den mörka lilla biten i högra hörnet.
not: väldigt suddig bild
hot:fin katt
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
#93 Jag förstog inte riktigt vad du menade :) Är det invecklad ursäkt eller vad är det för nåt? Vadå elak, har jag varit elak?
Som jag skrivit i andra trådar. Är det hot AND not eller hot OR not?
Det heter hot or not och då tycker jag att man väljer just mellan dem två. Tycker man sedan att den kanske kunde blivit hot med hjälp av det går det ju alltid att skriva "Hot, men detta drar ner lite" "Not, men detta var bra!". 
#97 - not
Synd att kapa tassarna och lite av örat. Antingen hade jag velat ha med tassar och öron eller beskärt den ännu närmare. Den är även centrerad som är lite tråkigt och ganska hårt ljus. Och så hade en annan vinkel kanske passat bättre, mer i ögonhöjd eller lite mer uppifrån, och kanske tagit bilden vågrätt. Men plus för bra skärpa och att hunden ser så glad ut och ögonkontakten..
mvh Essberg
Essberg.blogg.se
Not. Fokusen skulle legat på katten och inte grenen och sen hade jag även önskat att bilden skulle vara tagen utan blixt. Då de tyvärr ser ganska konstigt ut.
Hot or Not?
-' Malin Hultman
#108 Ser ut som en rådjursklöv. Hundar brukar få spåra efter sådana och ibland få efter att man jagat. :)
#108 Ja, det är min Tilla efter ett viltspår med en rådjursklöv! Hon brukar få tugga en stund på den efteråt innan jag byter mig till den med annat godis.
Din bild måste jag säga hot på! Tycker hela bilden bara är fluffig och mjuk! Härlig o se på! Och så får man lite "studiokänsla". Gillar dessutom att du fått lite "fish-eye"-effekt :P Det jag skulle vilja var dock att bilden var lite ljusare, och kanske att hunden tittade rakt i kameran.
Hot! Fint när allt var suddigt föruom apan! Jättesöt förresten! :)
<3 www.anglabackenskaniner.weebly.com!! Tips - Fakta - Uppfödning av lejonhuvad kanin! <3
Not, Fin fokus, men fjärilen ser platt ut och det finns ingen direkt 3D i bilden.
~ Kram Nadja ♥
Helhetsintrycket blir hot, väldigt mysig sommarbild och jag gillar verkligen komponeringen! Mycket hellre så här med mycket bakgrund än alldeles för trång beskärning, tycker jag. :) Dock finns det främst fyra saker jag stör mig på i bilden. Dels hundens oskärpa, att ögonen helt försvunnit i det delvis mörka huvudet, en enligt mig överdriven vinjettering som lite förstör känslan av den ljusa, mysiga sommarbilden och att bilden är lite väl kvadratisk.
#120 Bra krikit, tackar och tar emot :) Ska tänka på det nästa gång :)
Var det inte Hot OR Not?
(Måste bara kommentera 'skulle vara i mitten' - Man kan komponera en bild på olika sätt, vid sidan eller i mitten..)
Hot, bilden är snygg i svart vitt, kul med en lite annorlunda vinkel.
~ Kram Nadja ♥
Not, Bilden i sin helhet är för mörk och sen stör jag mig på att där är blixt(?) i solglasögonen. Plus att även skuggan bakom hunden är en störande sak.
HOT or NOT?
-' Malin Hultman
oj oj gjorde till #135 men nu gör jag till den över min egna bild
HOT- skit snygg var den!! jag bara älskar den <3
nej jag gjorde den??
**Not
**inget i bilden tilltalar mig riktigt, Hunden är överexponerad och bilden allmänt tråkig tyvärr. Hade hellre sett att bilden var i härliga, sprakliga färger och att hunden mindre överexponerad :)
Hot or Not?
Med Vänliga Hälsningar // Julia
http://Juliahallberg.blo.gg - Fotografi & Tonårsliv
R.I.P Premiums Syskonkärlek, min Charmör, du är den vackraste ängel himlen någonsin skådat.
"Livet är som en dans på rosor, ibland trampar man snett och kliver på taggarna - men fortsätt kämpa, snart kommer du upp på blommorna igen"
Not, bilden är kontrastlös med tråkiga färger. Den ser inte genomtänkt ut, vinkeln är snett ovanifrån, staketen i bakgrunden stör och jag hade önskat mer fokus på huvudet. Det ser ut som om ni är på en underbart vacker plats, det hade säkert kunnat bli en pangbild om du fotat längre ner och fått med bergen och sjön som bakgrund istället för staketen.
I hel het får bilden Hot. Då de är en fin plasering och fin ide, men hade velat ha mer skärpa på huden samt att du gått ner mer i hundens höjd! :)
HOT or NOT?
-' Malin Hultman
#148 Det är ett gammalt, torkat löv :p Menar du ta bort ur bilden eller ta bort från hagen? Ifall du menar från bilden tackar jag så mycket för tipset, har inte ens märkt det lövet förut.
156# Söt kanin, särskilt gulligt när den har ena örat uppåt och andra nedåt. men trist med att rumpan vart lite avkapad, skulle nog hellre sett att du fick med hela kaninen. Men ett plus är även att du fick med morrhåren utan att kapa dem :) Så den blir nog en HOT iaf. xD
**HOT or NOT?
**
Följ oss på
Blogg: Bobbys blogg
Instagram: Bobblius
Hot, är helt kär i kattens ögon och fokusen på katten är riktigt bra!
Elementet i bakgrunden stör något, men eftersom att det är blå-vit bakgrund så är det ingen större fara. :)
~ Kram Nadja ♥
Hot
Fint motljus och bra färger, söt och uppmärksam ko (älskar ögat!) och bra beskuren tycker jag, kanske en aning tajt :) och hade ev. velat ha den lite ljusare i ansiktet.
Haha, blev också sugen på att visa min kobild när jag såg din (;
mvh Essberg
Essberg.blogg.se
#162 HOT , den passar precis som den är men hade även kunnat vara lite ljusare. varierande bakgrun (som ja ofta gillar) utan att den är störande och älskar hur hunden sitter:) (är rätt dålig på å ge kritik).
slänger in på förra råttan robin. saknar sj rumpan på bilden;P
You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3
Not: En väldigt söt råtta samt fin plasering, bra fokus och fint ljus. Men tyvärr så stör bakgrunden mig.
Hot or Not?
-' Malin Hultman
#170 Dem skrev samtidigt
#168; Not: Bilden är alldeless för mörk så att mina ögon dras till bakgrunden. Sen är bilden väldigt liten vilket gör de svårt för mig att hitta var du plaserat fokusen.
#169; Hot: Riktigt söt valp, bra fokus, ljus och placering, hittar inget att klaga på :)
Hot or Not?
Nästa person som ger kritik hade kanske kunnat skapa ny tråd då denna är rätt seg laddad.
-' Malin Hultman
Nya tråden finns --> HÄR <--
-' Malin Hultman

Är det en klöv längst ner el är det bara jag som ser det?