Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 250 ggr
Emelie-G
0

Kattunge

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Den här bilden togs förra sommaren under ett ridläger vid Strömstad.

Vad tycker ni? Konstruktiv kritik önskas! =)

Kattapult
0

Såå söt :D

Den är så himla söt med en sån "fuktig blick".

Det jag stör mig på skulle väl vara bladet till höger vid kattens öra. Annars tycker jag om bilden :D

Emelie-G
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#1 Tack! Ärligt talat så har jag själv inte tänk på bladet, tack för att du påpekade det. Man blir lätt hemmablind =)

Bifogar ytterliggare en bild på föregående katts bror/syster. Jag är personligen ganska så förtjust i den lilla ljusfläcken på nosen, vad tycker ni?

neonrosa
0

#2 Åh så söt! Håller med om ljusfläcken, ser jättegulligt ut. Men skulle vilja se mer av tassen till höger. Jättebra annars!:)

Hawknestgrove
0

Jättefina bilder! då var du i mina hemtrakter! Var du på Björneröd?

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Emelie-G
0

#3 Jo, det har du rätt i, lite klantigt av mig. Tack =)

#4 Tack så mkt! Javisst, det var Björneröd jag var på. Otroligt mysigt och roligt (trots att det blev ett ofrivilligt dopp i vattengraven under terränhoppningen, hehe), så ska dit nu i sommar igen.

Hawknestgrove
0

Haha, då är du bara några kilometer från mig! Jag bor i Näsinge, rättare sagt, Hökebohult! Så kör du mot Näsinge, så bor jag på vänster sida strax innan Kasebacken! JAg har 5 minuter till Älgsjön, där jag tar fullt frivilliga dopp!

Emelie-G
0

Trevligt =) Tyvärr säger det mig inte så mycket, geografi är inte min starkaste sida (får ta och söka upp det på eniro) Oskyldig

PuzzelsMatte
0

otroligt söta båda två!

Emelie-G
0

#8 Tack =)

Hawknestgrove
0

Hihi, jag bor bara ca 10 minuter från Björneröd Gård! Ja, kolla på eniro eller hitta.se