(M) Brahmakyckling
Åh, älskar Brahmisar :D Tycker bilden är superbra, men som du själv säger så stör den till höger lite. Inte lätt att dirigera de små liven 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
#1 Tack! Haha ja, de är favoriter här med! :) Nej, de sprang runt och runt och runt på stubben xD också till slut stod en stilla så jag kunde knäppa lite bilder, men de andra fortsatte;)
#2 Visst är de!
Kan ju visa våra små Faverollebarn också ^^
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Som du skrev, den första bilden blir ju lite sämre när den där halvan stös :P Men Du har lyckats fint med skärpan och ljuset!
Den andra bilden så älskar jag, hur den där kycklingen till Höger tittar in i kameran - så sött! :)
Tycker att det är bra att du har en speciell 'look' på dina bilder. Skulle jag se en bild som du tagit utan att se din profilbild så skulle jag kunna säga 'Den där har ju Annika tagit!' (Lite udda sak att säga men.. :P)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#4 Tack! Ja, attans att jag inte satte ner de i hinken så länge … menmen, att tänka på tills nästa gång! :P
Haha jaså? Vad är det som gör att du kan se det? :o Men det är ju bra på sätt och vis! :)
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
#5 Vet inte riktigt vad det är.. Tror att det är färgerna och den naturliga känslan.. :)
Det är ju bra! Blir man en känd fotograf så vet ju folk att det är ens bild genom att bara se den, utan namn och så. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#6 Ja, kanske det! Haha, tja känd lär jag väl inte bli men bra å ha ändå :D
// Anka