Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 887 ggr
Letfors
7

(H)- Agilitybilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vara kul att få de lite kritik på den här bilderna, de är tagana med min Nikon D90 och tamron 70-300.

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Letfors
1
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

en till…

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Lynxkissen
1

Tycker första bilden är superhärlig! Jätterolig och känns som han gillar kameran Flört

Andra bilden ser med kul ut :) Dessutom bra skärpa och fokus med tanke på att de rör sig en massa Glad

umad19
3

Synd att det inte var lite mer luft över svansen på dn första, men hundens blick tog min uppmärksamhet direkt så det märktes knappt :-)

Letfors
2

Tack! Hundar med långa svanar är inte så roliga att foto då de hela tiden blir kapade :p

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

Sarah!
0

Jätteroliga bilder och finaKyss

Mvh Sarah

Ta en titt på min Hundhemsida

MandaZimba
0

Jag ser bara en bild!!??

Vincent...
0

väldigt fina bilder!!!

HAHAHAHAHAHA…..

Letfors
0

#6 jag ser två och det värkar som att de flästa andra gör det med :S Den andra bilden är i litet fönster som jag får kilcka på då jag råkade missa att tycker i "vissa bilder ilägget"

#7 Tack!

//Anna Letfors

www.letfors.webb.se

MandaZimba
0

Jaha, ser den andra nu också. Snygga!!

monstermash
0

Tvärtemot #3 märkte jag att det inte var mycket luft över svansen direkt på #0, och det stör mig en aning. Dessutom är bakrunden rörig på den, men det är ju svårt att rå för på en agilitybana.

#1 tycker jag du kunnat beskära bort ena hindret som är i bakrunden, då det inte är jätteoskarpt stör jag mig mycket på det, och bilden hade kunnat vara lite mer skarp över hela hunden, men det är ju svårt att få till.

Kokolandia
0

Jättefina kort! Imponerande att du lyckades fånga ögonblicket så :)