Not. Tråkig vinkel och hundarna gör inget speciellt, Hade hundarna kollat in i kameran hade det nog blivit en bättre bild.
Hot or Not
Följ oss på
Blogg: Bobbys blogg
Instagram: Bobblius
Not: lite för mörk och det skulle vara bättre om du va framför den, men katten var söt :)
Min bild är världens finaste men gillar den ändå :)
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Hot!
Fin och charmig hundbild i med snygg bakgrund! Visar absolut känslor. :)
~ Kram Nadja ♥
♥ Ålandskaninhoppare ♥ Vardagsblogg ♥ Kaninblogg ♥
#30 Hot eller Not??
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
NOT haha x)
Hot! Skitsnyggt i svartvitt. Bra skärpa och kattens blick ger mig en lungnand känsla.
(Ska vi se om min bild blir bedömd nu då…)
~ Kram Nadja ♥
#34 hehe.. började fundera lite på vad du menade med "Ska vi se om min bild blir bedömd nu då.." Men såg att någon hoppade över den.
Jag säger HOT :) Älskar bilder på kryp :P Jättefina färger och bra suddig bakgrund. Tyvärr är myggan(?) lite oskarp men det gör inte så mycket :)
"Lycka och jubel att äga en pudel!"
Not; det är en fin bild i sin hel het men den är rätt mörk och jag stör mig en del på att mamman's(?) ögon är stängda.
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Hot: Fin bild på fin fin nin är väll det enda jag kan säga! ;)
Hot/not
#14 mäkte att jag råkade vara lite ego där
Skulle skrivigt "Min bild är inte världens finaste men jag gilla den ändå" hehe… Vet inte om det spelar nån roll men ändå
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
#42 NOT. gillar färgerna men den känns som om den är lite "trist" eller vad jag ska säga. Sen kunde den tittat in i kameran! ;) Annars bra skärpa! :))
Not. Suddig och lite små trist "underifrån" vinkel, lite för mkt av kroppen som är bortklippt. hade nog heller sett att man såg hela hunden eller mer fokuserat på ansiktet och bröstet på hunden och inte så mkt underifrån :)
Hot or not ?
Följ oss på
Blogg: Bobbys blogg
Instagram: Bobblius
Not, Bilden är tagen uppifrån och det stör mig väldigt mycket. Hade varit bättre från samma höjd som hunden. (Fin hund försesten).
Hot or Not?
Lev och må väl
Mvh
Patricia och Hugo<3
En foto/djur/vardagsblogg, om vad jag ser från mina ögon och vad jag tycker är vackert www.ipatricia.blogg.se
Hot: Jag säger hot då jag gillar bilden då du lyckats fånga hundens blick samt att de är en bild som intresserar mig. Hade dock önskat att bilden skulle vara skarpare samt mer fokus på ögonen. Och ist för de vita i bakgrunden att allt hade varit samma färg(bakgrunden då dvs). :)
En bild tagen för ngt år sedan som jag hittade här om dagen xD
-' Malin Hultman
Hot, Trevlig bild på¨rätt höjd. Fin skärpa. Ser bara ut som bilden lutar lite mycket år vänster.
Hot or Not?
Lev och må väl
Mvh
Patricia och Hugo<3
En foto/djur/vardagsblogg, om vad jag ser från mina ögon och vad jag tycker är vackert www.ipatricia.blogg.se
Hot! Tror det är en smaksak. För jag brukar störa mig när öronen är bortklippta men inte på denna. Mina blik dras mer kattens vackra ögon och nospartiet.
Lev och må väl
Mvh
Patricia och Hugo<3
#53 Jag håller med dig men ville testa och se om det var någon som ändå gilla den. I visa lägen är det okej att fota uppifrån min inte denna bilder.
Not! Koppletoch selen förstör bilden.Tittar mer på det än kaninen. Kanin tycker jag är super fin och färgerna fina.:)
Hot or Not?
Lev och må väl
Mvh
Patricia och Hugo<3
Not; Bilden har tyvärr fått en konstigt ljus vilket tyvärr inte jag gillar. Hade även önskat fokus på paddan man ser uppe på stubben ist för den bredvid som man ser ryggen på. Sen hade jag även velat ha lite mer luft över och lite mindre under :)
Men det är ett annorlunda motiv vilket jag uppskattar! :)
Hot or Not?
-' Malin Hultman
#58 (kan nte mycke om foto)
Hot. Söt råtta, dock är bilden ganska suddig/matt lite mer kontrast kanske, men det är ett riktigt fnt motiv och det måste vara svårt att hitta den posen, har fotat råttor och dem är rätt svåra att fota så som dem springer runt…. Men jag måste bara älska den bilden :D
Hot or not? som sagt är stor nybörjare
#58 Hot, roligt motiv! ;) Synd att morrhåren är kapade, skulle helst önska en lägre vinkel också men verkligen bra fångat ändå!
Oj vad fort det gick! Får ändra till #60 Not, gillar inte alls den här vinkeln, snett uppifrån blir sällan bra. Bilden är också väldigt grå, fast det är ju motivet och bakgrunden också så det är svårt att göra något åt. Därför skulle den kanske passa bättre i svartvitt. Högre kontrast skulle jag också önska :)
#57 Nej, jag har bara ändrat färger och kontraster på denna. Det är så det ska se ut och det är ingen borttagen buske. :P Men kan hålla med dig om att det ser konstigt ut, för jag har inte uppmärksammat det innan (damn you ;))
Not; Bilden är aldeless för oskarp och hittar inte var du satt fokusen. Samt att du kapat benet på hunden där bak i bilden.
Hot or Not?
-' Malin Hultman
Hot! jättefin och bra skärpa, ingen störande bakgrund och väldigt söt :) synd bara att den (vet inte vilket djur det är, gissar på råtta eller mus ;)) inte tittar in i kameran
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Hot; De är en fin bild och du har fångat kattens blick. Men bilden känns för mörk. Och sen så känns det som om där är för mycket luft runt om. :)
Hot or Not?
-' Malin Hultman
Hot! Älskar färgerna, skärpan ligger där den ska och bra komposition. Hittar absolut inget att klaga på! :)
Jag är lite tveksam till denna bilden, tror den är tagen lite för mke underifrån men kanske funkar ändå? Jag kunde lixom inte sträcka mej högre upp ^^
Never judge someone. You don't know their history.
Seriously, you don't!
Hot; Hade dock velat ha mer ljus i den :)
Hot or Not?
-' Malin Hultman
Hot! fins ljus och bra skärpa, synd med lite störig bakgrund bara:)
Hot or Not?
Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus
_(f.d MelvinMimmiLufsen)
Hot! Lite mörk, men när katten ser ljus ut så gör det inget. :)
~ Kram Nadja ♥
Hot; Hittar inte något jag kan "klaga" på. :)
Hot or not?
-' Malin Hultman
Not, bilden blir mest rörig när du har en så liten bländaröppning. Mindre bländarvärde så blurras bakgrunden och hundarna sätts mer i fokus. Bilden är också tagen snett uppifrån vilket sällan blir lyckat. Bilden blir också lite tråkig när ögonen inte synd tycker jag, och den vita hunden är överexponerad som skulle kunna redigeras bort. Men roligt motiv!
Hot; Bilden är fin i sin helhet. Du har bra ljus, men hade dock önskat mer skärpa. Sen skulle de även vara finare om katten hade haft ögonen mer öppna samt båda öronen rakt fram.
HOT or NOT?
-' Malin Hultman
putt
#102 Not, både över- och underexponerad bild på sina ställen. Ljuset är alldeles för hårt och du borde ha tänkt på att ena hunden fick skugga över sig. Fokusen verkar knappt vara på hundarna utan istället på bakgrunden. Dock har du fångat väldigt fina uttryck, men ett tips är att ta av selen vid fotografering då den stör väldigt mycket.
oredigerad bild för en gångs skull!
göra en ny? blir segt på många datorer ;)
Jag har gjrot en ny, och jag kan ju ge kritik här då som den sista! :]
Not, bilden är väldigt entonig med tråkiga färger, jag tycker den skulle göra så MYCKET bättre som svartvit. Komponeringen tycker jag inte är så intressant, fågeln smälter in i bakgrunden både för att den nästan har samma färg och för att den inte är så fokuserad. Jag skulle hellre sett den längre till vänster, i svartvit och med högre kontrast samt vinjettering! :)
hittar inte den :(?
tack :)