Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 404 ggr
Bengan.
0

Spindelbild

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

För de är väl också djurGlad

Mvh Bengan

[Quellii]
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Det kryper i kroppen när jag ser spindlar :S Dock har jag också lyckats fånga en på bild :)

Tycker att din bild var helt okej, kanske man hade kunnat ändra nivåerna lite? Antagligen är det bara en smaksak ^^

Här kommer ännu en spindel :)

romuluz
0

1# Åhhh. Alexandra din spindel var verkligen jätteäcklig! haha! Bengans spindel ser lite mer ofarlig ut. Men den döljer sig bra. Och gillar verkligen de båda bilderna! /Josefine

Hawknestgrove
0

Fina bilder på nyttiga djur! De fångar flugor!

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

Joyous
0

#3 Kunde inte de nyttiga djuren varit lite sötare? Och hållt sig borta från min källareLedsen

Hawknestgrove
0

Joyus, har massor i vår källare också… Men det är ju där de gör nytta! inomhus får de gärna vara också, men där blir de inte långlivade. Katterna äter upp dem…..

The Owls are not what they seem

de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....

PuzzelsMatte
0

Jättefina bilder! :) Men väldigt äckliga modeller :P Hehe ^^

Puma77
0

Kanonläckra bilder. Bilder på olika sätt. Har inget emot spindlar bara de inte klättrar på  o är i vägen för mig o då syftar ja på de stora äckliga snabba sakrna.

//Pia

Mysterious
0

spindlar e söta juh!!jättefina bilder

Puma77
0

Söta på sitt sätt. Men något jag tycker de är är att de är facinerande att titta på, kanske för att de e lite halvsliskiga. Spindlar gör sig i alla fall bättre än ormar på bild;)

//Pia

senna
0

#1 - väldigt bra namn du hade på den bilden. "hidden in the dark" ;)

för övrigt tycker jag att ni båda fotat fina bilder, men att första bilden (#0) skulle vara mer fokus på spindlen.