Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-lätt
Läst 386 ggr
[Maria-Gerbiler]
0

Vad tycker ni?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har valt ut lite bilder som ni får kritisera om ni vill. Jag tar gärna emot tips och råd eftersom jag är lite av en nybörjare.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=8eb1a3c8-f699-4019-8136-ec84e82108df&Filename=Semester-05 369.jpg)

[Maria-Gerbiler]
0

En till.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=75bb5c29-8d48-4e4b-a8ef-505b17db2e1a&Filename=Semester-05 390.jpg)

[Maria-Gerbiler]
0

En till.

![](../ShowFile.aspx?BinaryId=0c9f96a7-6d56-4ed9-85aa-02a4ae8e3f10&Filename=Kopia av Semester-05 429.jpg)

[Maria-Gerbiler]
0

En till.

[Maria-Gerbiler]
0

En till.

[Maria-Gerbiler]
0

En sista.

[Maria-Gerbiler]
0

Så vilken var bäst/sämst? Har du något tips till mig?

Martin
0

Första eller sista är bäst, kan inte riktigt bestämma mig. Första för att det är en så klassisk bild, men samtidigt lite utfrätt (dvs helt vit av solljuset) på sina ställen.

Den sista (är det ökenråttor?) var bra! Fina färger, bra skärpa och lite liv i bilden (de nyfikna råttorna). Eller om det nu är möss.

mvh Martin

[Maria-Gerbiler]
0

#7 Tack, tack. :)

Ja, det är ökenråttor/gerbiler.

Dobben
0

jag gillar #2 xD tycker den ser kul ut, men när man ser bilden i större format ser den lite suddig ut. Tycker också att första och sista var väldigt fina! xD

[Maria-Gerbiler]
0

#9 Tackar. :)

Ja, bilderna kan vara lite suddiga, de är fotade med en väldans dålig kamera (3,2 megapixlar) men idag har jag beställt en ny kamera. :D (En Canon PowerShot A630)

neonrosa
0

#10 PowerShot A630 har jag ;) Otroligt bra och ganska avancerad kamera för att vara kompakt.

Emelie-G
0

Jag gillar bilden i #3 bäst, en sån söt kanin med ett härligt och lite förvånat uttryck. Jag brukar inte gilla när vinkeln är lite från ovan, men på den bilden fungerade det väldigt bra =)

PuzzelsMatte
0

Älskar den med gerbilarna! ;D