Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 449 ggr
Hanna
2012-08-11 18:04
0

(M) Varg

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Denna är fotograferad på Nordens Ark. Så det är alltså ingen vild varg, tyvärr. Men skulle ändå vilja ha kritik på denna. Lite splittrad om jag gillar den eller inte. Oskyldig

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

OlleA
2012-08-11 18:40
0

En helt okej vargbild tycker jag. Miljön är kanske lite rörig, men också väldigt naturtrogen. En tanke jag får är att bilden inte är mer perfekt än att den hade kunnat vara tagen i det vilda.

Olle

Hanna
2012-08-12 01:35
0

#1 Tack för kommentaren. Är själv lite tveksam till vad jag tycker.

Dock kände jag inget speciellt alls över att se vargarna då jag hela tiden hade vetskapen om att de är inburade :/ Men spännande att se dem. Fina djur.

LinaK
2012-08-17 15:45
0

Håller med om att omgivningen gör bilden lite rörig, dock så tar det inte överhand med en gång utan det är vargen som står i fokus vilket ju är bra. Sen får man ju ingen direkt kontakt med vargen, vilket jag personligen hade önskat, hade varit häftigt om vargen vänt huvudet bakåt mot kameran. Men lite svårt i och med att det är ett djur Flört

Är lite som du, vet inte riktigt heller vad jag tycker om bilden.

// Lina - VärdBichon Kolla gärna in min blogg:
http://linaalgotsigge.blogg.se

Hanna
2012-08-17 15:48
0

Nej, jag velar lite! Tycker det hade vart kul om den tittade på mig, men samtidigt så känns det lite "smygaktigt" när den tittar bort. Som om den är helt omedveten om fotografen. Jaadu. Obestämd