Kul att du fått med tungan. :) Dock hade det varit finare med annat underlag.
Dessutom blir jag bekymrad över att den ser ut att ha kalkbrist. 
Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus
hittar inget dåligt i bilden mer än att jag hade önskat mer skärpa på ögat :)
-' Malin Hultman
_' Snowflake's Kaniner, hoppkaniner i Eslöv, Skåne
Portfolio | Instagram-kanin | Instagram-katt
Okej tack:)
för det första - aldrig sett en sån söt ödla!
för det andra - helt underbar bild, jättefint fokus och att du fick med ödlans tunga är ju bara ett plus, haha! underlaget kunde ju som en annan nämnt ha varit roligare än en hand, men samtidigt kan jag förstå att det var lättare att få en sån här bild när nån höll i den än om den kanske hade varit på en soffa och rusat runt :)
TS: Detta är OT, men får man fråga om din vän ger leopardgeckon kalk? Benet ser konstigt böjt ut vilket brukar vara tecken på kalkbrist.
Det är min ödla:) Jag vet att hon har kalk brist, men det är slut i affärerna. Det kommer i veckan har de sagt.:) Då ska vi fara och köpa:)
#6 Okej, men det går alltid att beställa via internet. Tycker inte att det är någon ursäkt. I alla fall inte vad det gäller ungar. Dessutom går det inte på någon dag med kalkbrist. Men bra att du ska göra något åt det. Förhoppningsvis får hon inte problem med snea ben hela livet.
Kan någon Medarbetare ta bort tråden?
#7 Men jag vill inte beställa via internet! Jag vet ju inte vad som kan ha hänt då? Och jag försöker inte skaffa fram någon ursäkt!
Även om det är fel forum för geckos, så tycker jag att det är viktigt med information om vad kalkbrist kan innebära. Tycker inte att tråden ska tas bort, kanske däremot låsas då det mist sin poäng med kortet ?
Jag ber om ursäkt om jag på något vis förstört tråden (även om jag kommenterade bilden). Men jag hoppas folk förstår att när man ser djur som inte är i fullgott skick så reagerar man. Jag vill inte på något vis låta elak eller så, men jag blir bara så ledsen när man ser sjuka/skadade djur såhär. Hoppas ni förstår det. Om någon Medarbetare anser att jag förstört tråden kan ni få ta bort mina kommentarer om det anses nödvändigt. Jag vägrar blunda när jag ser djur som inte mår helt bra, även om det inte är ägarens avsikt.
Mvh.
Jättefin ödla!
men som sagt, benet se helt…………Hoppas det ordnar sig
Hon ville inte äta mjölmasken, vi hade kalk på den! Jag blir glad av dom som skriver att det ordna sej och att hon är fin, men man behöver inte kommentera att det är mitt fel!:(
Såklart det är ite ditt fel, du försöker du eller hur?, hon kommer nog må bättre
jättesöt ödla!
Medarbetare på Pokémon iFokus