Fotografering valpar?
Nästa vår/sommar kommer min hund Ronja troligen få valpar. Hon är en jätte fin liten shetland sheepdog. Och nu har jag funderingar att kanske "boka" en djur fotograf som skulle kunna komma hem och kanske fotografera valparna då de är runt 7 veckor. Tycker ni att det är en bra idé?
Om ni tycker det skulle jag vilja ha lite tips på fotografer som skulle kunna fota valpar. Lämna gärna hemside address.
Mvh Emelie 
Vart bor du någonstans?
Varma Hälsningar
Karolina - Caballos De Karo
Det är en mycket bra idé …. men sedan skulle jag vilja råda dig att ha en hyfsad digitalkamera, och sedan själv "dokumentera" valparna från födsel till leverans. Kanske att du själv tar veckovisa foton på dem ……men ta gärna varge dag första veckan och sedan veckovis !
Det är väldigt uppskattat av valpköpare att få med sig detta på en CD-skiva vid leveransdagen, eller som en 1-årspresent !
Lycka till ! … foto: 2 dagar gammal rottweilervalp !
#1: Jag bor precis utanför Göteborg. [Nästan vid Liseberg]
#2: Ja, det vet jag redan. Det gjorde våran uppfödare till oss då jag hämtade hem Ronja. Jag uppskattade det, så då uppskattar nog även de framtida valpköparna det också.
Tack så mycket, det enda vi hoppas på nu är att det kommer att bli några valpar. Eftersom det aldrig är 100% säkert det blir några valpar första gången. Det blir ju inte alltid som man tänkt sig tyvärr.
P.s Väldigt gulligt kort på Rottweiler valpen.
Mvh Emelie 
bor oxå i gbg
#4: Okej. 
Mvh Emelie