(M) Sovande hund
Första gången jag lägger upp en bild såhär, skulle vara trevligt att höra vad andra tycker om bilden. Själv blev jag helnöjd och har den som bakgrund. Finns orginal bild om någon skulle vilja se den, denna har jag beskärt ganska mycket för att bli av med lite koppel och sånt.
Det är en Eurasier tik på 2 år, om någon undrar :)
Tack på förhand :)
Jag tycker bara att ljuset ser lite konstigt ut, lite sådär blå-aktigt
Annars var bilden faktigst fin! Väldigt söt hund :)
Jag är inte heller helt nöjd med färgen.=) den är lite för blå för min smak.=P Men om man ska bortse ifrån det så gillar jag bilden.=)
Det va en riktigt söt hund!=D
Åhh! Nu är den mkt finare.=D Ja jag förstår att du tycker det.=P Fick en blå bild på min Cocker spaniel i vintras och det va bara jag som gillade den.=P vilken härlig bild.=D Åhh jag kan inte sluta kolla.=D Så underbar!=D
Man blir lätt hemmablind, speciellt när det är ens egna djur :) då är det bra med såna här forum, får man upp ögonen för sånt man kanske inte sett eller tänkt på tidigare :)
Nemen exakt.=) Och det är ju tur att vissa kan vara ärliga. För om vi it skulle varit det skull du ju inte ha märkt det.=) Men man måste kunna skriva det på ett snällt sätt så den man skriver det till inte tar illa upp. =)