Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-medel
Läst 399 ggr
Fjordell
5

(M) Katt

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tog lite bilder på min lilla prinsessa tidigare idag, som jag vart ganska nöjd över. Det var ingen planerad plåtning, utan jag fick bara för mig att skruva på blixten och ta lite bilder :) All kritik uppskattas!

Fjordell
1

Såhär i efterhand finns det en del saker jag hade gjort annorlunda vid fotograferingen, men som sagt, det var bara en "jag har inget annat att göra, så varför inte ta lite bilder på katten"-stund. Glad

Fjordell
1

Glad

Frida B
0

sjukt fin katt! gillar den första bilden skarpt, finns inget att klaga på, förrutom att jag tycker det är för lite luft över katten och den grejen till häger stör lite.

andra bilden vet jag inte riktigt vad jag tycker om den, den är fin och så men tyvärr väldigt tråkig. det händer inte mycket i den, och den gråa bakgrunden gör den ännu tråkigare. men kattens ögon är otroligt coola!

på tredje bilden tycker jag du inte skulle kapat kattens bakben, och linjen bakom stör.

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Fjordell
0

Tack! Jag kan bara hålla med. Bilderna är tagna i all hast, då hon var mitt i ett av sina busryck när jag tog bilderna. Flört

Men är glad för att jag äntligen kunde fånga hennes stora, jättefina gröna ögon… De är så jättefina i verkligheten, men svårt att fånga på bild.

Jessicahagstrom94
0

wow, vilka ögon! supervacker katt :)
jag tycker det är jättefina bilder och just nu kan jag inte se något jag skulle ha gjort annorlunda! :)

TollarPojken
0

Den första bilden var helt underbar!