(H) Katt
Hej!
Här är en liten bild på min lilla älskade katt.
Självkritik
Jag är väldigt ledsen över att jag var så dum och kapade hakan på honom, stackars liten.
Resten får ni avgöra, skärpa, komposition, färger och så vidare! (:
Tillräckligt bra för att skriva ut i A4 och hänga upp på väggen?
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Jag gillar fotot som helhet även om du råkat kapa hakan på honom. 
Fina färger och bra skärpa, ( jag gillar att du satt fokuset som du gjort! ) samt att bakgrunden matchar hans ögon, vilket gillas.
Vad är det vita han har på halsen? Gissar på att det är han som är tecknad så, men det drog åt sig lite av uppmärksamheten vid första anblicken. Jag gissar att det inte hade varit lika störande om där funnits mer luft under och man på så vis sett mer av honom.
Bara mina tankar om ditt foto, superfin kise och jättesnyggt fotograferat och jag hade gärna haft det på väggen om det vart min katt!
// Anka
~ It's interesting to watch devils cry when angels want to stab you in the back. ~
Tack för kritiken! :)
Visst är han vit under hakan, men tror faktiskt att det är hans tass.
Medarbetare på Djurfoto
Mycket vacker bild på en vacker katt tycker jag! Det ända jag skulle vilja önska med denna bild är att ena ögat skulle vare mera fokus på. Så att båda ögonen lyser upp i bilden :)
Platsar absolut på väggen! Som #3 säger tror jag det kunde blivivt effektfullt med lite större skärpedjup så båda ögonen kom i skärpeplanet.
mvh Martin
Tack!
Blir nog att skicka med den i min nästa beställning till crimson! 
Medarbetare på Djurfoto