(L) Giraff
Bilden i sig tycker jag inte är så bra, men det är ju alltid kul att ha ett minne på bild 
ja haha… jag tycker faktiskt att girafferna som är i bakgrunden stör…
Själv så tycker jag att bilden är väldigt fin! Det är en rak fotovinkel och en fin, smickrande vinkel på giraffen när den visar sitt speciella sätt att dricka vatten!
Hade jag fått bossa över bilden så skulle jag ha en låg bländare för att sortera ut den plottriga bakgrunden och sedan skulle jag ändra ljus- och färginställningar för att göra bilden behagligare för ögat.
Men då jag noterade att du fotat med en vanlig kompaktkamera så är det förståeligt hur bilden blivit i slutändan.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Vad elaka ni är hon är 11!! Speciellt du Tollarn'!! ska nog nypa dig i örat sen >:( Jag tycker det är en fin bild. Visst att de andra girafferna stör men det är svårt att fotografera på en djurpark utan att ha störmoment i bakrunden. :)
Måste även förtydliga att med låg bländare så menar jag lågt bländartal, inte liten bländare.
Jag hade tråkigt och lånade denna bild till lite photoshopexperiment så jag hoppas att du inte misstycker, TS.
Väldigt slarvigt gjort men det visar mer hur jag tänker.
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
Nice :D
Nice :3