(M) Fjärilar
Skulle gärna vilja ha kritik på denna fjäril som är fotat med en Nikon Coopix S8000 :)
Mvh Sarah
Ta en titt på min Hundhemsida
Måste fråga, har du endast använt dig utav en Nikon Coolpix S8000?
Jäkligt snygga bilder :) har du fler med den kameran?
#ååh tack, så glad jag blir!! JA jag har endast använt mig av en Nikon Coopix S8000 :) Blev förvånad själv över hur bra bilderna blev!
Ja, jag har ca 5000 bilder mer som är tagna med denna kamera
Vill du se flera fjärilsbilder menar du??
Mvh Sarah
:D Bilder på vad som helst :))
Gillar båda bilderna men tycker endå bättre om den andra bättre! den första känns sne pga bakrunden men riktigt fin skärpa på fjärilen!
Första bilden gillar jag - det är en väldigt udda vinkel på en fjäril och skärpan och färgerna är fantastiska!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#5 tack! Okej då vet jag :D
#6 Tack så mycket :) Ja färgerna är så starka och jag har inte ens redigerat bara tagit bort en grej i bakrunden så jag blev väldigt glad över starka färger :)
Mvh Sarah
#7 Det förstår jag! Har aldrig lyckats fota fjärilar bra så jag blir väldigt fascinerad över bra fjärilsbilder trots att det kanske inte är så avancerad fotografi.
Påfågelögat är dessutom den absolut vackraste fjärilen jag vet bortsett från makaonfjärilen, de ligger på delad förstaplats. Är en riktig fjärilsmänniska, typiskt tjejer. 
#4 oj glömde! Jag kanske inte ska lägga upp bilder på vad som helst då detta är en tråd där jag vill ha kritik på fjärilsbilder;) MEn du kan kolal in min blogg --> www.goldenphotos.blogg.se just nu så är det inte så mkt natur och sånt men om man kollar in kategorirna så hittar du säkert fina bider :)
Kan lägga upp en till fjärilsbild och jag vill gärna få Medel kritik på denna oxå :)
Mvh Sarah
Du har möjligtvis inte en bild på ett påfågelöga uppifrån där man ser båda vingarna utsträckta riktigt bra? Dvs en hel fjäril uppifrån? Jag är nämligen på G att tatuera in denna fjäril på mitt bröst, men har inte lyckats finna någon bra bild att utgå ifrån.
Ber självfallet då också om tillåtelse att tatuera in det.
(förlåt att jag lånar tråden till detta ändamål…)
#10 oj såg ditt inlägg nu, haha ilken tur att jag tog just den bilden ovan då för där har du en med helst utsträckta vingar
Här kommer sista
Mvh Sarah
#12 Såg den också i efterhand, suuuuperfin! Är det okej att jag lånar bilden till att få en skiss till tatuering? 
#13 tack
Självklart!!
Mvh Sarah
Putt!
Mvh Sarah