Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikett: kritik-medel
Läst 483 ggr
OlleA
8

(M) Gutefår på bryggan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Grannens gutefår poserar ute på bryggan i den dimmiga skymningen.

OlleA
1

När det blir mörkare, får man använda blixt för att kunna se både fåren och de röda kvällsmolnen på bilden.

OlleA
3

Här har det blivit ännu mörkare.

Caaassiiie
0

Åh! Jag älskar dem!
Sen kan de ju va för att jag är djurkär också… och inte alls tänker på någon kritik som hade kunnat göra bilden bättre! Även om saker och ting alltid kan bli snäppet bättre. Kul att se något annorlunda! Glad

Mvh Cassandra

C.H Photography
GuruShots

OlleA
0

Tack Caaassiiie! Glad

Olle

Tregly
0

Jättefina bilder! :) Personligen gillar jag den första mest. Den är jättemysig med dimman i bakgrunden och bra komponerad. Dom 2 sista blev väldigt effektfulla. Tkr bäst om den sista av de 2 eftersom man har lite mer kontakt med båda fåren där. Sen blev ju ögonen blåa av blixten, men det går ju att fixa i något redigeringsprogram. Men dom blev väldigt häftiga! :)

Never judge someone. You don't know their history.

Seriously, you don't!

OlleA
0

Tack Tregly! :)

Olle

Hanna
0

Älskar den första! Lite mystisk, men samtidigt mysig!

Sajtvärd på reptiler ifokus.
Medarbetare på leopardgecko ifokus

OlleA
0

Tack HappyLucky! :)

Olle

SyntHare
0

Den första är helt underbar med den mystiska dimman i bakgrunden. Fåren har nog gått någon kurs i modellande också, de posar så fint så Flört Det enda som stör lite är stolpen bakom det högra fåret i bilden, men i sin helhet får bilden högsta pluspoäng från mig!

De två andra bilderna var också häftiga med den vackra himlen och fåren som lyses upp av blixten. Även jag gillar sista bäst utav de två, där man ser det mörka fåret bättre.

OlleA
0

Tack SyntHare! Ja, bryggstolparna är lite störande men gick knappast att undgå att få med på bilden.

Olle