(L) Katt
Då ska vi se! ^^
Jag antar att du menar komaktkamera? För både systemkamera och komaktkamera kan vara digitala ;)
Första bilden är sådär matte-älskar-dig-charmig, men ljuset ligger fel för mig.
Andra bilden gillar jag skarpt, tycker färgen är fin och ljuset ligger bra, Inget som stör men kanske lite bättre fokus på katten ;)
tredje bilden är supergo!
Ljuset ligger bra men jag hade önskat få se katten i en annan vinkel, mer i höjd med katten liksom! ^^
(Jättesöt misse)
Tycker det är mysiga bilder, typiskt såna "minnesbilder" så att säga.
Ettan har jag inte så mycket att säga om.
Tvåan är jättemysig, säger som #3, lite mer fokus skulle inte skadat. Men färgerna och ljuset är det inget fel på.
Trean skulle du gått ner i kattens nivå, även om man vill ha en översiktsbild över hur katten ligger men det blir bättre fotografiskt sätt som man går ner. Och det ser ut som att du har använt blixt, eller är jag helt ute och cyklar? För blixt gör att katten blundar - inte speciellt jättevackert alltid. Kan vara svårt att få bra ljus utan blixt, men då kan man alltid hitta någon lampa eller något som kan lysa upp.
Bara att öva, mina bilder såg precis likadana ut i början (;
OT.
din katt är väldigt lik min gamla katt när hon var liten, speciellt i teckningen på benen och hon hade även en liten "cirkel" på magen och även formen på kroppen. 
Sajtvärd för Naturfoto & Musik
Medarbetare på Djurfoto
Tack snälla för kritiken