(M) Hund
Hej!
Nu var det längesen jag la in bilder här för att få kritik. Så nu tycker jag att det är dags för det igen :). Dessa 2 bilder ska då föreställa vår welsh hund Tuva!
Bild 1, vet att halsbandet kan störa en del men vill veta vad som är bra, mindre bra och vad jag kan göra bättre till nästa gång. :)
Mvh Ida med djuren!
Medarbetare på blandrashundar.ifokus

Jag som verkligen är en hundmänniska tycker det är jätteroligt att se fotografier av hundar, Att du lyckas få en bild i action där hon verkligen ser glad ut, tycker jag är roligt. Dock är det synd att du inte använder solljuset och får in mer ljus i bilden, men å andra sidan får bilderna ett annat djup när man ser solen i bakgrunden och inte direkt på motivet :-)
#2 Tack, det kan jag hålla med om med solljuset. :)
Mvh Ida med djuren!
Helt spontant kan jag känna att staketet(?) bakom stör en del. Blicken dras dit, men annars håller jag med #2 - kul med hundbilder! :)
Lite bättre skärpa på #1 (om det inte är min kassa skräm som ljuger, men den ser väldigt suddig ut ut) skulle gjort bilden bättre också =)
#4 På min dator så är den första bilden skärp på hunden. Jo kan hålla med om att "staketet" stör lite, men tack för din kritik. :)
Mvh Ida med djuren!
#4 - Jag pratar inte om första bilden utan #1 - vilket alltså blir andra bilden. På min dator ser den oskarp ut, medans #0 (första bilden) ser mycket bättre ut.
Men jag gillar första bilden måste jag säga, tycker den är mysig. :)
#6 Hehe jag som är förvirrad
.
Tack igen :D
Mvh Ida med djuren!
Älskar verkligen bild nummer 2!
Hon ser så glad ut där hon dansar nästan?
#8 Tack tack :)
Hon hoppade rakt upp i luften, så då passade jag på att ta en bild på henne! ^^
Mvh Ida med djuren!