Djurfoto iFokus

Djurfoto

Etikettkritik-hård
Läst 1064 ggr
Frida B
0

(H) Lekande hundar

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skulle vilja ha kritik pådenna bilden jag tog på en bondgård, på bilden är det min lärares hund och hunden på bondgården :)

Sajtvärd på Akvarieräkor ifokus och m_edarbetare på Agility ifokus             
_(f.d MelvinMimmiLufsen)

OlleA
0

Rolig bild med fart i! Det är inte lätt att få perfekta bilder när det går undan. Bakgrunden lutar ganska mycket och hundarna är lite för mycket utåt kanten. Att räta upp och beskära bilden kanske skulle fungera, men det går nog inte utan att kapa den svarta hundens svans. Ett tips vid sådana här tillfällen är att ta många bilder och spara de bästa. Då kan du få riktigt bra actionbilder, vilket är svårt om du bara tar en eller två.

Olle

TollarPojken
0

Jag tycker allrid att bilder på hundar som leker med varandra är fina och roliga! De gör så roliga miner då. Men något du kan tänka på i framtiden är att du sitter på knä så att du kommer i deras höjd. Det sklulle ge bilden mera kännsla. Men annars en rolig bild! :D

Frida B
0

#1 nej det är ju tyvärr inte lätt, fast det ska det väl itne vara ;) Jag tog runt 200 bilder på dom haha, denna blev bäst ^^

#2 ja visst blir dom roliga!

Tack för kritik :)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

Frida B
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Beskärde bilden lite, och rätade upp den, här blev resultatet :) (har inte PS just nu, använder picasa 3)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)

deleteduser
0

#4 Jag skulle försöka få med hela svansen på den svarta hunden :)

Frida B
0

#5 försökte, men det gick inte när jag rätade upp bilden, då den är för liten ;)

_(f.d MelvinMimmiLufsen)